جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
کارشناس اورژانس اجتماعی در لارستان خبر داد

دریافت مجوز راه اندازی مرکز تخصصی اورژانس اجتماعی در لارستان

میلاد لارستان: کارشناس اورژانس اجتماعی در لارستان، با اشاره به اینکه با پیگیری های اداره بهزیستی لارستان مجوز راه اندازی مرکز تخصصی اورژانس اجتماعی دریافت شده است، گفت: ساختمان این مرکز به همت بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان به صورت کاملا تخصصی و به عنوان استاندارترین ساختمان اورژانس اجتماعی در استان فارس در حال احداث است.

کارشناس اورژانس اجتماعی در لارستان، با اشاره به اینکه با پیگیری های اداره بهزیستی لارستان مجوز راه اندازی مرکز تخصصی اورژانس اجتماعی دریافت شده است، گفت: ساختمان این مرکز به همت بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان به صورت کاملا تخصصی و به عنوان استاندارترین ساختمان اورژانس اجتماعی در استان فارس در حال احداث است.

امیر علیرضائی در گفت و گو با میلاد لارستان با بیان اینکه در ایران همچون سایرکشورهای در حال توسعه، رشد و گسترش آسیبهای اجتماعی یکی از دغدغه ها و نگرانی های جدی سیاست گذاران به حساب می آید، اظهار داشت: در دهه های اخیر که بروز یا افزایش هنجارهای جامعه گسترش یافته واکنش نسبت به آنها با رویکردهای متفاوتی در جامعه ایران همراه بوده است.

وی افزود: آمارهای ارائه شده توسط سازمانها و نهادهای اجتماعی در سالهای اخیر، مبین این حقیقت بوده که تنوع و فراوانی آسیب های اجتماعی رو به فزونی است و علاوه بر این میانگین سن افرادی که دچار آسیب های اجتماعی شده اند به اواخر دهه دوم زندگی آنها کاهش یافته است.

این کارشناس اورژانس اجتماعی شروع فعالیت مراکز مداخله در بحران در ایران را از سال ۱۳۷۸ و در ۸ استان کشور دانست و تصریح کرد: در حال حاضر در کلیه استانهای کشور این مراکز فعال شده است.

وی با اشاره به اینکه اداره بهزیستی لارستان از حدود یک سال پیش تلاش های بی قفه ای را جهت دریافت مجوز راه اندازی اورژانس اجتماعی انجام داده است که در نهایت با پیگیری های زیاد مجوز راه انداری مرکز تخصصی دریافت شد، ادامه داد: ساختمان مرکز اورژانس اجتماعی این شهرستان به همت بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان به صورت کاملا تخصصی و به عنوان استاندارترین ساختمان اورژانس اجتماعی در استان فارس در حال احداث است.

علیرضائی با برشمردن خدمات متعدد مراکز اورژانس اجتماعی، یادآور شد: ارائه مشاوره به زوجین متقاضی طلاق و افراد دارای اختلاف خانوادگی حاد، زنان و دختران در معرض آسیب اجتماعی یا آسیب دیده اجتماعی، افرادی که قصد خودکشی دارند یا اقدام به خودکشی کرده اند، کودکان خیابانی و کار، همسران و کودکان آزار دیده، مبتلایان به اختلال هویت جنسی (T .S )، دختران و پسران فراری از منزل و افرادی که در شرایط بحرانی قرار دارند از جمله خدماتی است که در اورژانس اجتماعی به آن پرداخته می شود.

وی با تشریح نحوه چونگی دریافت خدمات از مرکز اورژانس اجتماعی، بیان کرد: تماس تلفنی با  شماره۱۲۳، خدمات اجتماعی سیار، مراکز وابسته به سازمان بهزیستی، مراجع قضایی و انتظامی و غیره انجام می شود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۵:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین