جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

سرپرستی اداره بهزیستی لارستان به یک بومی منطقه رسید

در مراسمی با حضور داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان ، هوشیار مدیر کل بهزیستی استان فارس، معاونین فرمانداری، بخشدار صحرای باغ و جمعی از روسای ادارات شهرستان، سرپرست جدید اداره…

در مراسمی با حضور داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان ، هوشیار مدیر کل بهزیستی استان فارس، معاونین فرمانداری، بخشدار صحرای باغ و جمعی از روسای ادارات شهرستان، سرپرست جدید اداره بهزیستی لارستان معرفی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان  در این مراسم فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه سنت و روش پیامبران و ائمه معصومین بر کمک به نیازمندان و خدمت به محرومین بوده است، اظهار داشت: کار در بهزیستی کار بی‌توقع و ارزشمند است و طبق فرمایش ائمه معصومین برای اشخاصی خدمت می‌کنید که در نزد خداوند والا‌ترین مقام را دارند و این خدمات بهزیستی بهترین و خداپسندانه‌ترین خدمت است.

داریوش دهقان تاسيس بهزيستي را يكي از دستاوردهاي بزرگ انقلاب اسلامي دانست و گفت: اين سازمان با ارايه خدمات مختلف به جامعه هدف و مردم منشا خدمات زيادي بوده است. نماینده عالی دولت در لارستان اظهار كرد: بهزيستي از سازمان هاي مردم نهاد و ارزشي است چراكه با عزيزترين قشر جامعه سروكار دارد.

وي مسئوليت اين دستگاه را رسالتي انساني و اسلامي دانست و ادامه داد: خدمت در بهزيستي براي رفع نيازهاي اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي، معيشتي و … نيازمندان نوعي عبادت و وظيفه اي الهي است كه توام با اجر دنيوي و اخروي خواهد بود. در ادامه هوشیار مدیر کل بهزیستی استان فارس هم به ایراد سخن پرداخت.

در این مراسم از خدمات علیرضا بال افکن رئیس سابق تجلیل و سعید حاجی حسینی به عنوان سرپرست جدید اداره بهزیستی لارستان معرفی شد.

 حاج حسینی اهل و ساکن لار و دارای کارشناس روانشناسی می باشد.  وی رئیس اداره بهزیستی شهرستان های ارسنجان، زرین دشت و گراش و کارشناس حوزه پیشگیری بهزیستی لارستان را در کارنامه خود دارد.

 علیرضا بال افکن نیز به سمت سرپرست معاونت مشارکت های مردمی، اشتغال، مسکن، مراکز و موسسات غیر دولتی اداره کل بهزیستی استان فارس منصوب گردید.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین