جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

خانواده های نیازمند دارای فرزندان چند قلو تحت حمایت بهزیستی لارستان قرار می گیرند

رئیس اداره بهزیستی لارستان گفت:  خانواده های دارای فرزندان چند قلو در لارستان که جزء دهک های یک تا سه درآمدی هستند، مشمول حمایت های سازمان بهزیستی قرار می‌گیرند. علیرضا…

رئیس اداره بهزیستی لارستان گفت:  خانواده های دارای فرزندان چند قلو در لارستان که جزء دهک های یک تا سه درآمدی هستند، مشمول حمایت های سازمان بهزیستی قرار می‌گیرند.

علیرضا بال افکن که همزمان با هفته بهزیستی از روند خدمت رسانی به یکی از خانواده های دارای فرزند سه قلو و تحت حمایت این نهاد بازدید می نمود در گفتگویی کوتاه با خبرنگار میلاد لارستان اظهار داشت: سازمان بهزیستی که به همیاری مردم و مسئولان به منظور حفظ ارزش ها و کرامت های ارزشمند انسانی تشکیل شده  اهدافی همچون حمایت از اقشار آسیب پذیر و توانمند سازی آنان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه حمایت های که سازمان بهزیستی از خانواده های دارای فرزند چند قلو شامل  شیر خشک ماهیانه تا دوسال، مستمری ماهیانه، بیمه درمانی، وام مشاغل برای خانواده  می باشد اظهار داشت: تمام خدماتی که به دیگر افراد تحت حمایت اختصاص داده می شود، شامل این خانواده ها نیز می گردد.

یادآور می شود در این بازدید علاوه بر رئیس بهزیستی لارستان، محمودی مسئول امور زنان و خانواده، غلامپور مددکار مرکز مثبت زندگی و دیگر مسئولین این نهاد نیز حضور داشتند.

خبرنگار: سحر طاهری

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین