جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

37 خانوار تحت پوشش بهزیستی در بیرم بر اثر سیل دچار خسارت شده‌اند

مدیر کل بهزیستی فارس ضمن بازدید از منازل مددجویان سیل‌زده لارستان از آسیب و ایجاد خسارت برای ۳۷ خانوار تحت پوشش بهزیستی در بیرم خبر داد. به گزارش میلاد لارستان…

مدیر کل بهزیستی فارس ضمن بازدید از منازل مددجویان سیل‌زده لارستان از آسیب و ایجاد خسارت برای ۳۷ خانوار تحت پوشش بهزیستی در بیرم خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدصادق کشفی نژاد به همراه مدیر کل بحران بهزیستی کشور به مناطق سیل زده لارستان سفر کردند و در جریان تلاش‌های انجام شده برای امدادرسانی و جبران خسارت سیل زدگان قرار گرفتند.

مدیر کل بهزیستی فارس گفت: در پی وقوع بارندگی و سیل در بخش بیرم لارستان تعداد ۳۷ خانوار از مددجویان دچار خسارت شده اند.

او با بیان اینکه اکثر خسارت‌ها مربوط به خانه‌های خشتی، گلی و آبگرفتگی منازل بوده است، گفت: آسیب‌ها نشست سقف خانه، کف اتاق ساختمان ها، خرابی دیوار حیاط خانه و خسارت به وسایل برقی، ضروری و مصرفی مددجویان را در بر می‌گیرد.

کشفی نژاد گفت: عمق خسارت‌ها بالا است، اما دغدغه‌ی ما تسریع امدادرسانی و جبران خسارت‌ها است و تمام تلاش و مساعدت خود را برای تسکین آلام مردم و مددجویان سیل زده تحت پوشش به کار خواهیم بست.

مدیر کل بهزیستی فارس گفت: در بازدید‌های قبلی لیست مددجویان آسیب‌دیده توسط تیم‌های محب و تیم‌های مددکاری بهزیستی تهیه شده است و از تمام ظرفیت‌های قانونی و اجرایی خود برای کاهش درد‌های مردم سیل زده استفاده میکنیم.

کشفی نژاد با ابراز همدلی با مردم سیل زده جنوب استان و مددجویان آسیب دیده پای صحبت ایشان نشست و ابراز امیدواری کرد که با همکاری، هماهنگی و پای کار بودن همه ارگان‌های درگیر منازل مددجویان به زودی بازسازی شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۷:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین