شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
با حضور استانی و محلی صورت پذیرفت

افتتاح سالن سرپوشیده ورزشی در روستای گلار

میلاد لارستان: با حضور معاون سیاسی استانداری فارس و فرماندار ویژه لارستان، سالن سرپوشیده ورزشی در روستای گلار از بخش اوز لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

با حضور معاون سیاسی استانداری فارس و فرماندار ویژه لارستان، سالن سرپوشیده ورزشی در روستای گلار از بخش اوز لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان؛ بمناسبت دهه فجر و در  مراسمی با حضور مهندس هادی پژوهش معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، سید احمد احمدی زاده مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری، آزادی مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری فارس، علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، آتش فراز بخشدار اوز،ائمه جمعه و جماعات، مسئولین و قشرهای مختلف مردم، سالن سرپوشیده ورزشی در روستای گلار از بخش اوز لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

در این مراسم سید یوسف حسینی رییس اداره ورزش و جوانان اوز در سخنانی کوتاه در خصوص مشخصات فنی این طرح گفت:این پروژه در زمینی به مساحت ۲۲۰۰ متر مریع با زیربنای ۱۲۶۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به همت سید عبداله و سید علی هاشمی از خیرین این روستا ساخته شده است.

وی ادامه داد:این مجموعه ورزشی شامل سالن سرپوشیده چند منظوره،سالن بدنسازی ،فضای اداری و اصلی ،سالن بیلیارد، رختکن و سرویس بهداشتی می باشد.

در پایان نیز از خیرین و تمام کسانی که در اجرای این پروژه تلاش و همت کرده بودند؛با لوح سپاس تجلیل شد.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۵:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین