شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8
مسئول حفظ ارزش های دفاع مقدس لارستان خبر داد

برگزار ویژه برنامه «دلدادگان انقلاب» در لارستان

میلاد لارستان: مسئول حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس لارستان از برگزاری ویژه برنامه «دلدادگان انقلاب» در شامگاه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

مسئول حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس لارستان از برگزاری ویژه برنامه «دلدادگان انقلاب» در شامگاه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

امین دل خسته در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با تبریک سالروز یوم الله ۲۲ بهمن ماه، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی تجلی بخش یک حرکت مردمی برپایه تکیه بر وعده الهی با بهره گیری از رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است.

وی از برگزاری ویژه برنامه «دلداده انقلاب» در قالب یادواره شهید حمزه دلداده همزمان با سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در محل گلزار شهدای شهر لار خبر داد و افزود: این برنامه با روایتگری مادر و همرزمان این شهید گرانقدر هشت سال دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

مسئول حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس لارستان ادامه داد: پس از برنامه یادواره، حاضران در برنامه با پرچم داری مادر شهید حمزه دلداده و با همراهی همرزمان آن شهید والامقام به پاس قدردانی از ایثارگری های خانواده شهید و همچنین گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در قالب کاروانی پیاده با عنوان «دلدادگان انقلاب» با شعار «الله اکبر» به سمت منزل شهید حرکت خواهند کرد.

دل خسته با تأکید بر اینکه در طول سالیان گذشته برگزاری جشن های دهه فجر به سمت و سویی رسمی و اداری تبدیل شده است که طی برنامه ریزی ها از امسال به دنبال تغییر این رویه بوده ایم، ادامه داد: در دهه مبارک فجر امسال، با برگزاری برنامه های مردمی جشن انقلاب، برپایی یادواره شهدای محلات، تهیه کیک انقلاب توسط بانوان و غیره سعی شد تا به گونه ای خاطرات شیرین دوران انقلاب برای مردم زنده شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ لارستان در طول دوران انقلاب سه شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۵:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین