شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16

یشترین نام پسران لارستانی چیست؟

عبدالعلی قائدی در گفتگو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۳۹۰ کار صدور شناسنامه‌های مکانیزه آغاز شده است، اظهار داشت: از آن زمان تاکنون تعداد ۳۹…

اداره کل ثبت احوال لارستانعبدالعلی قائدی در گفتگو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۳۹۰ کار صدور شناسنامه‌های مکانیزه آغاز شده است، اظهار داشت: از آن زمان تاکنون تعداد ۳۹ هزار و ۶۶۱ فقره شناسنامه مکانیزه در لارستان صادر شده است.

 وی با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد ۴ هزار و ۱۵۵ تولد در شهرستان لارستان به ثبت رسیده است، افزود: این میزان نسبت به سال ۱۳۹۲، ۲٫۲ دهم درصد رشد داشته است.

 رئیس اداره ثبت احوال لارستان با تأکید بر اینکه یکی از شاخص‌های رشد و توسعه در کشورها امید به زندگی است، تصریح کرد: در سال‌های اخیر امید به زندگی در کشورمان افزایش قابل قبولی داشته، به طوری که در بین مردان امید به زندگی به ۷۲٫۱  دهم سال و در خانم‌ها به ۷۵٫۹  دهم سال رسیده است.

 وی با ابراز نگرانی از افزایش سن ازدواج در ایران و به تبع آن در لارستان بیان کرد: میانگین سن ازدواج در لارستان در مردان به ۲۸ سال و در خانم‌ها به بیش از ۲۲ سال رسیده است.

 قائدی با اشاره به میزان ازدواج و طلاق انجام شده در سطح شهرستان لارستان در سال گذشته گفت: در سال ۹۳، تعداد هزار و ۹۶۰ فقره ازدواج و تعداد ۳۹۲ فقره طلاق در دفاتر رسمی ازدواج و طلاق به ثبت رسیده است.

 رئیس اداره ثبت احوال لارستان با اشاره به آمار ولادت و فوتی سال ۹۳ در شهرستان لارستان گفت: در این سال تعداد ۴ هزار و ۱۵۵ ولادت و ۹۰۸ فقره فوتی به ثبت رسیده است.

 وی بیان کرد: بیشترین فراوانی انتخاب نام پسران در شهرستان لارستان در سال گذشته به نام‌های امیرعلی، امیرحسین، علی، محمد، اباالفضل، امیرمحمد، محمدطاها اختصاص داشته که از این میان اسم “امیرعلی” با بیشترین فراوانی به ثبت رسیده است.

 رئیس اداره ثبت احوال لارستان با برشمردن ویژگی‌های کارت‌های هوشمند ملی در بهره‌مندی آسان، سریع و باکیفیت بهتر خدمات دولتی در آینده نزدیک افزود: کار صدور کارت هوشمند ملی از اسفندماه ۱۳۹۲ در لارستان آغاز و تاکنون ۴ هزار و ۶۴۷ فقره کارت در لارستان صادر شده است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۷:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین