شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
بعد از قهرمانی در دوازدهمین دوره از لیگ برتر هندبال بانوان

سرمربی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان: بازیکنانم با غیرت در لیگ حاضر شدند

سرمربی تیم هندبال شهیدچمران لارستان به بازیکنان خود افتخار میکند که توانستند “با غیرت” و با اختلاف چهار امتیاز نسبت به تیم رده دومی قبل از پایان مسابقات لیگ به عنوان قهرمانی دست یابند.

سرمربی تیم هندبال شهیدچمران لارستان  به بازیکنان خود افتخار میکند که توانستند “با غیرت” و با اختلاف چهار امتیاز نسبت به تیم رده دومی قبل از پایان مسابقات لیگ به عنوان قهرمانی دست یابند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از ایسنا، ناهید غارسی ، در مورد قهرمانی پیش از موعد تیمش در لیگ برتر هندبال، اظهار کرد: در بازی امروز تکلیف قهرمان مشخص می‌شد، هر چند که یک هفته‌ تا پایان مسابقات لیگ برتر باقی‌ مانده اما توانستیم با اختلاف چهار امتیاز نسبت به تاسیسات و شش امتیاز با تیم سوم یعنی ذوب آهن قهرمان این دوره از رقابت‌ها شویم.

او در مورد سطح بازی دو تیم صدرنشین در هفته‌ سیزدهم لیگ برتر هندبال بانوان، گفت‌: بازی فوق‌العاده‌ خوب، زیبا و نفس‌گیر بود. هر دو تیم برای برد و قهرمانی به میدان آمده بودند اما بازیکنان ما از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کردند و شکر خدا هر چیزی که از آنها خواسته شد در زمین پیاده کردند و با اختلاف چهار گل توانستیم تیم تاسیسات را ببریم.

سرمربی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در مورد بازیکنان خود گفت‌: من به عنوان مربی به تمامی بازیکنانم افتخار می‌کنم. آنها با غیرت در لیگ حاضر شدند. ما تنها یک بازیکن ملی‌پوش داشتیم که آن هم قبل از شروع لیگ به تیم‌ ‌ملی دعوت شده بود. در کل تمام بازیکنان ما بهترین عملکرد را در بازی‌های لیگ به نمایش گذاشتند.

وی گفت‌: با وجود این که این بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود و تمام کادر تیم‌ ‌ملی بازیکنان تاسیسات را زیر نظر گرفته بودند، چون تیم تاسیسات هشت ملی‌پوش دارد که به مسابقات آسیایی اعزام خواهند شد اما باز هم در مقابل لارستان شکست خوردند. طبق شنیده‌ها کادر تیم‌ ‌ملی به بازیکنان گفته بودند که شما در این بازی خود را برای اعزام به مسابقات آسیایی آزمایش خواهید کرد و کاملا زیر ذره بین هستید. اما با همه این وجود باز هم نتوانستند از پس بازیکنان من بر آیند.

غارسی همچنین در مورد سطح لیگ برتر سال جاری، توضیح داد: سطح لیگ خیلی بالا و نسبت به سال‌های گذشته خیلی بهتر بود و بازیکنان خوب در کل تیم‌ها پخش شده بودند. برای این که بازیکنانی که سال گذشته در تیم ثامن الحجج (ع) بودند و توانستند قهرمان شوند از یکدیگر کم نیاورند واقعا در طول لیگ جنگیدند.

سرمربی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در پایان از ‌اسپانسر این تیم تشکر کرد و گفت‌: باید از مدیر این باشگاه، مسعود راستی تشکر کرد. ‌اسپانسر در تیم و قهرمانی آن خیلی مهم است. بنابراین باید از او تشکر و قدردانی کرد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۹:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “سرمربی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان: بازیکنانم با غیرت در لیگ حاضر شدند”

  1. محمد گفت:

    سلام.تبریک عرض میکنم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین