شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 53 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
مدیر شرکت شهرکهای صنعتی لارستان

ناحیه صنعتی«پشته سنگر»لارستان توسعه می یابد

میلاد لارستان: مدیر شرکت شهرکهای صنعتی لارستان، گفت: به منظور طرح توسعه ناحیه صنعتی پشته سنگر زمین ۶۶ هکتاری در نظر گرفته شده تا بتوان با توجه به مکان مناسب ان، با یک آینده نگری زمین های مورد نیاز صنایع را در مسیر ترانزیتی لار – جهرم تأمین کرد.

مدیر شرکت شهرکهای صنعتی لارستان، گفت: به منظور طرح توسعه ناحیه صنعتی پشته سنگر زمین ۶۶ هکتاری در نظر گرفته شده تا بتوان با توجه به مکان مناسب ان، با یک آینده نگری زمین های مورد نیاز صنایع را در مسیر ترانزیتی لار – جهرم تأمین کرد.

محمدرضا پیمان فر در گفت و گو با میلاد لارستان با معرفی ناحیه صنعتی «پشته سنگر» این شهرستان، اظهار داشت: در ۲ سال اخیر کارهای زیربنایی ناحیه صنعتی «پشته سنگر» شامل اسفالت، جابجایی خط انتقال برق، روشنایی، ساختمان نگهبانی، سر در ورودی پروژه تعریف و به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به انجام آسفالت ناحیه صنعتی پشته سنگر با همکاری شرکت امید راه، افزود: با مبلغ ۵۴۴ میلیون تومان قراداد منعقد و از این مبلغ ۳۸۰ میلیون تومان ان که صرف آسفالت خیابان اصلی با مساحت ۲۰ هزار متر مربع شده و لودجه باقی مانده نیز برای پروژه آسفالت ۲ کوچه شهرک در حال انجام است.
مدیر شرکت شهرکهای صنعتی لارستان از اتمام احداث پروژه ساختمان نگهبانی ناحیه صنعتی پشته سنگر خبر داد و تصریح کرد: این ساختمان با ابعاد ۷ در ۵ با مبلغ ۸۰ میلیون تومان ساخته شده است.

وی با بیان اینکه کار ساخت سر درب ورودی ناحیه صنعتی پشته سنگر به ابعاد ۲٫۵ در ۳٫۲۰ با مبلغ ۴۵ میلیون تومان به اتمام رسیده است، ادامه داد: جابجایی شبکه برق و روشنایی ناحیه صنعتی پشته سنگر نیز با مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان اتمام یافته است.

پیمان فر عنوان کرد: به منظور طرح توسعه ناحیه صنعتی پشته سنگر زمین ۶۶ هکتاری در نظر گرفته شده تا بتوان با توجه به مکان مناسب ان، با یک آینده نگری زمین های مورد نیاز صنایع را در مسیر ترانزیتی لار – جهرم تأمین کرد.
این مسئول با اشاره به اینکه ناحیه صنعتی «پشته سنگر» از سال ۶۸ توسط جهادکشاورزی لارستان ایجاد ودر سال ۸۴ به شهرک صنعتی واگذار شده تا امور ان توسط شهرک صنعتی اداره شود، یادآور شد: ناحیه صنعتی پشته سنگر کنونی ۱۳ هکتار وسعت دارد.

وی افزود: تلفن و اینترنت از دیگر خدمات ارائه شده در این سالها به شهرک صنعتی «پشته سنگر» لارستان است.

مدیر شرکت شهرکهای صنعتی لارستان از خدمات ارائه شده توسط مهندس سلیم در سال های ۷۳ تا ۹۱ جهت شهرک های صنعتی لارستان قدردانی کرد و گفت: در بحث طرح توسعه شهرک های صنعتی به ویژه گسترش ناحیه صنعتی پشته سنگر دکتر جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مهندس حسنی فرماندار ویژه لارستان و آقای علی پور معاون برنامه ریزی فرماندار لارستان همکاری های مناسبی داشته و مشکلات را از سر راه برداشته اند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین