دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

هنرآموزان هنرآسا، انار افشاندند

هنرآموزان هنرآسا، انار افشاندند. به گزارش میلادلارستان جشنواره انار در تالار استاد جمالی لارستان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد. به گزارش خبرنگار میلاد لارستان تالار کوچک…

هنرآموزان هنرآسا، انار افشاندند. به گزارش میلادلارستان جشنواره انار در تالار استاد جمالی لارستان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار میلاد لارستان تالار کوچک خانه ی فرهنگ که به نام پیرتئاتر لارستان استاد فضل الله جمالی مزین است سرشار از حضورشوق آفرین هنرآموزان و هنردوستان بود که ازجشنواره ی انار، استقبال شور انگیزی کرده بودند.

126

 گرامی مدیر آموزشگاه هنرآسا که طرح و موضوع این جشنواره را از یلدای امسال با موضوع “تصویرسازی وشخصیت پردازی برای انار” را به مسابقه گذاشته بود در سخنانی استعدادیابی و حمایت از آنها رادر هرسه بخش از اهداف این جشنواره بیان نمود.

123

به گزارش میلادلارستان در این جشنواره  ۷نفر از شرکت کنندگان به عنوان برگزیده معرفی شده و  و هدایای خودرا که  سازه های جواهری گالری کارا وابسته به آموزشگاه هنرآسا بود دریافت کردند.

همچنین ۵۰نفر نیز تقدیرنامه های خود را از مسئولان و هنرمندان دریافت کردند.

125

اسامی برگزیدگان این جشنواره به شرح زیر است:
پارسا بنی زمان دربخش کودکان زیر۹سال ـ فاطمه شجاعی مهر دربخش بالای ۹سال ـ کوثرسابقی نژاد دربخش نوجوان ـ فاطمه یادگاریفرد دربخش جوان بارأی داوران و همچنین زهرامعتقدحقیقی با رأی مردمی دراینستاگرام

124

در این مراسم رفعت حقیقی رئیس اداره ی ارشاد، زارع رئیس بنیاد لارشناسی، هنرمندان شامل آقایان فولادی،عباس زاده،مقیمی، نمایشگاه نقاشی برگزیدگان را افتتاح کردند.

خبر و عکس: عشرت جهاندیده

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین