جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
فرماندار ویژه لارستان

بافتهای فرسوده و راههای لارستان بیشترین آسیب را در سیل اخیر دیده است

میلاد لارستان: فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه بنا به برآورد میدانی بیشترین خسارات در این شهرستان مربوط به راهها و منازل قدیمی و فرسوده بوده است، تصریح کرد: جاده های بین روستایی در برخی موارد دچار آسیب جدی شده است.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه بنا به برآورد میدانی بیشترین خسارات در این شهرستان مربوط به راهها و منازل قدیمی و فرسوده بوده است، تصریح کرد: جاده های بین روستایی در برخی موارد دچار آسیب جدی شده است.

جلیل حسنی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با ابراز خرسندی از نزول باران رحمت الهی در این شهرستان، اظهار داشت: در پی بارندگی های طولانی مدت و مداوم در شهرستان لارستان و مناطق جنوبی کشور، از صبح امروز (شنبه ۳۰ بهمن ماه) شاهد هوایی صاف و جوی آرام هستیم.

وی درباره میزان خسارات ناشی از سیلاب در مناطق شهری، روستایی و عشایرنشین در منطقه لارستان، افزود: ارگانهای مختلف به تدریج در حال ارسال آمار و ارقام ها هستند و تا چند روز آینده پس از جمع بندی برآورد خسارت ها به اطلاع رسانی خواهد شد.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه بنا به برآورد میدانی بیشترین خسارات در این شهرستان مربوط به راهها و منازل قدیمی و فرسوده بوده است، تصریح کرد: جاده های بین روستایی در برخی موارد دچار آسیب جدی شده و البته ارتباط آنها با نقاط شهری قطع نشده است.

حسنی با اشاره به اینکه بافت قدیمی و فرسوده بخشهای ششگانه لارستان از جمله بیرم، اوز، جویم، بنارویه، صحرای باغ و مرکزی در برخی موارد آسیب جدی دیده یا تخریب شده اند، ادامه داد: بیشترین آسیب به بافت های فرسوده در محله های قدیم شهر لار وارد شده است.

معاون استاندار فارس درباره آسیب به زیرساختهای کشاورزی نیز، گفت: زمین های کشاورزی در برخی موارد دچار آسیب جدی شده اند که بیشترین خسارات ناشی از آن در باغ های بخش جویم بوده است.

وی اضافه کرد: با تلاش امدادگران در اسرع وقت عشایر گرفتار شده در سیلاب رهایی یافتند.

فرماندار ویژه لارستان در پایان از تمام اعضای کمیته بحران این شهرستان به جهت خدمت رسانی به موقع به آسیب دیدگان سیل چند روز اخیر تقدیر و تشکر کرد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بافتهای فرسوده و راههای لارستان بیشترین آسیب را در سیل اخیر دیده است”

  1. محسن لار گفت:

    خداقوت عزیزان خسته نباشید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین