یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

جمع آوری 40 میلیارد ریال کمکهای مردم لارستان به کمیته امداد

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد از جمع آوری مبلغ ۴۰ میلیارد ریال در حوزه مشارکتهای مردمی در سال گذشته خبر داد . به گزارش میلاد لارستان؛ حجت السلام عبدالله تقی…

جمع آوری کمکهای مردمی لارستانمیلاد لارستان: مدیر کمیته امداد از جمع آوری مبلغ ۴۰ میلیارد ریال در حوزه مشارکتهای مردمی در سال گذشته خبر داد . به گزارش میلاد لارستان؛ حجت السلام عبدالله تقی زاده در جمع بازرسین اعزامی از اداره کل کمیته امداد اظهار داشت:

کمیته امداد لارستان در راستای فقر زدایی در جامعه، برنامه ریزی ها، فعالیت ها و اقدامات ارزشمندی را انجام داده است.

وی با بیان اینکه خدمات کمیته امداد در جامعه قابل مشاهده می باشد، افزود: این نهاد موفقیت خود را مدیون الطاف خداوند و حمایت مردم و خیرین محترم و کارکنان دلسوز این مدیریت می داند که در این جا از همه این عزیزان سپاسگذاری و قدردانی می نمایم .

مدیر کمیته امداد لارستان تصریح کرد: در سال گذشته و به کمک مردم خیر و نوع دوست در سطح شهرستان لارستان، مبلغ ۴ میلیارد تومان در بخش های مختلف شامل صدقات،زکات،کمک به ایتام ،طرح محسنین،حضور در جشن های نیکوکاری و عاطفه ها و کمک های مردم به مراکز نیکوکاری جمع آوری و بین ایتام و نیازمندان در سطح شهرستان توزیع گردیده است .

وی با اشاره به اینکه اصلی ترین سرمایه در امداد جلب اعتماد است گفت: نیرو ها بایستی از توانایی لازم جهت برقراری ارتباط با مردم و نیز از آگاهی بالایی برخوردار باشند .

تقی زاده خاطر نشان کرد: موارد مهمی از قبیل تشکیل هسته خیرین، ارتباط با خیرین خارج از کشور، فعال نمودن طرح مسجد محوری، ایجاد شبکه معتمدین محلی، ایجاد شبکه بانوان و حضور خیرین در منازل مددجویان در دستور کار کمیته امداد لارستان قرار دارد.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین