جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

طرح بزرگ آمارگیری جاده ای در لارستان کلیدخورد

میلاد لارستان: مدیر حمل و تقل و پایانه های لارستان اظهار داشت:در این طرح حدود ۷ هزار نفر آمارگیر در ۸۰۰ نقطه ایستگاهی در جاده های کشور به آمارگیری از…

اجرای طرح مبدا مقصد در محورهای مواصلاتی لارستانمیلاد لارستان: مدیر حمل و تقل و پایانه های لارستان اظهار داشت:در این طرح حدود ۷ هزار نفر آمارگیر در ۸۰۰ نقطه ایستگاهی در جاده های کشور به آمارگیری از وسایل نقلیه باری، مسافری و شخصی پرداختند.

علی اصر موحدی در گفتگو با میلاد لارستان با بیان اینکه طرح آمارگیری مبدأ ـ مقصد حمل‌ و نقل جاده‌ای یکی از بزرگترین طرح‌های آمارگیری جاده‌ای کشور محسوب می شود، اظهار داشت: در این طرح حدود ۷ هزار نفر آمارگیر در ۸۰۰ نقطه ایستگاهی در جاده های کشور به آمارگیری از وسایل نقلیه باری، مسافری و شخصی پرداختند.

وی افزود: این طرح همزمان با سراسر کشور در لارستان نیز از روز چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز و تا یكشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه به صورت شبانه‌روزی به اجرا درآمده است.

مدیر حمل و تقل و پایانه های لارستان با اشاره به اینکه این طرح به صورت مبدا- مقصد بوده است، تصریح کرد: ایستگاه‌های تحت نظارت نمایندگی حمل و نقل و پایانه‌های لارستان پاسگاه انتظامی هرمود عباسی، بین‌راهی جویم به حاجی‌آباد، پمپ بنزین سیف آباد(خنج) و پمپ بنزین فتویه(بستک) بوده است.

وی با بیان اینکه در طرح مبدا مقصد امسال وسایل نقلیه باری، مسافری و شخصی مورد شمارش قرار گرفته اند، خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح  سازمانها و نهادهای حمل و نقل و پایانه ها، پلیس‌راهور ناجا، جمعیت هلال‌احمر، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، وزارت کشور، مرکز آمار ایران، نیروی انتظامی و وزارت راه و شهرسازی و دهیاری و شوراهای روستایی نیز در اجرای طرح همکاری داشته اند.

موحدی با اشاره به اینکه در مجموع ۴۳ هزار فرم پرسشنامه در کل استان فارس تکمیل شده است، تصریح کرد: این طرح سه نوع فرم پرسشگری برای ناوگان سواری شخصی، ناوگان باری عمومی و ناوگان مسافری عمومی داشته است که علاوه بر آن یک فرم ترددشمار نیز برای تمامی خودروها ثبت ‌شده است.

وی اضافه کرد: در پرسشنامه ها سوالاتی مانند جنسیت مسافران، سن، مدت ‌زمان سفر، مشخصات سفر، تعداد سرنشینان، مبدأ و مقصد و هدف سفر از جمله پرسش‌های مطرح شده است.

مدیر حمل و تقل و پایانه های لارستان افزود: این طرح به منظور برنامه‌ریزی جهت نگهداری و توسعه راه‌ها مبتنی بر قطب‌های تولید و جذب سفر، برنامه‌ریزی حمل ‌و نقل، شناخت ظرفیت‌ها، شناخت ترددهای یکسرخالی، برنامه‌ریزی جهت ارتقای بهره‌وری و برنامه‌ریزی ایمنی حمل‌و‌نقل و تهیه الگوی سفرهای باری، مسافری و شخصی به منظور برنامه‌ریزی انجام شده است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۷:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین