یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

امام جمعه لار: دشمن می خواهد دوباره فتنه 88 راه بیندازد

امام‌ جمعه لارستان گفت: دشمن می‌خواهد دوباره فتنه ۸۸ را به راه بیندازد و ابزار خود در این مسیر را دوقطبی کردن جامعه قرار داده است و ما نباید به…

امام‌ جمعه لارستان گفت: دشمن می‌خواهد دوباره فتنه ۸۸ را به راه بیندازد و ابزار خود در این مسیر را دوقطبی کردن جامعه قرار داده است و ما نباید به این کار اجازه دهیم

 به گزارش میلادلارستان، حجت‌الاسلام سید مختار موسوی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر اظهار داشت: در آستانه سال نو افراد دارای تمکن در تأمین نیاز فقرا و خانواده‌های آبرومند گام بردارند. وی با گرامیداشت ۱۵ اسفندماه مصادف با روز درختکاری، افزود: بنا به روایات اگر کسی درختی بکارد خداوند نیز در بهشت برای او درختی می‌کارد و این نشان می‌دهد که پروردگار عالم به دنبال راهی است تا با کمترین بهانه‌ای به انسان ثواب عنایت کند.

امام‌ جمعه لارستان بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در جامعه ما در حال حاضر وجود دارد، عدم فرهنگ‌سازی‌ها در زمینه درختکاری است که باید سعی کرد در جامعه به‌عنوان یک فرهنگ به وجود آید.

موسوی با یادآوری شعار سال ۱۳۹۵، مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، تصریح کرد: مطالبه عمومی از مسؤولان نظام این است که بیایند و خروجی کار خود را ارائه و به مردم گزارش دهند. وی ادامه داد: مسؤولان باید در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب تعیین کرده‌اند حرکت کنند و بگویند که چه‌کاری انجام داده‌اند و مردم نیز از آن‌ها چنین توقعی دارند.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه بارها در جلسات خصوصی و عمومی بر انجام فعالیت‌های فرهنگی متناسب با مسائل اعتقادی، فرهنگی و دینی این شهرستان تأکید شده است، یادآور شد: از مسؤولان انتظار می‌رود شرایط را در نظر بگیرند، چراکه مردم لارستان، متدین هستند. امام‌ جمعه لارستان تأکید کرد: اگر برنامه‌ فرهنگی در لارستان صورت می‌گیرد با نگاه مذهبی مردم باشد.

موسوی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب از مسؤولان انتظار دارند که در آستانه انتخابات از هر راهی که موجب دوقطبی شدن جامعه می‌شود پرهیز کنند، اضافه کرد: احزاب و گروه‌های سیاسی باید از اعمالی که باعث تحریک اعتقادات دینی، سیاسی و مذهبی مردم می‌شود، بپرهیزند تا موجب دوقطبی شدن جامعه نشوند.

وی گفت: مردم نیز باید مواظب باشند که دشمن می‌خواهد دوباره فتنه ۸۸ را به راه بیندازد و ابزار خود در این مسیر را دوقطبی کردن جامعه قرار داده است و ما نباید به این کار اجازه دهیم.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۴:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “امام جمعه لار: دشمن می خواهد دوباره فتنه 88 راه بیندازد”

  1. ناشناس گفت:

    دشمن غلط میکند اینقدر رعب و وحشت در میان مردم دلیر لار نینداز

  2. ناشناس گفت:

    مردم لارستان بزرگانی مثل اقا واقا مجتبی داشتن

  3. ناشناس گفت:

    ناشناس واقعیتو گفتی دستت مریزا

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین