دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
با حضور فرمانده انتظامی استان فارس صورت گرفت

بهره برداری از 2 پروژه درمانی و رفاهی نیروی انتظامی در شهر لار+عکس

میلاد لارستان: مدیرعامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی زاده لارستان از بهره برداری از ۲ پروژه درمانی و رفاهی نیروی انتظامی با حضور فرمانده انتظامی استان فارس در شهر لار خبر داد.

مدیرعامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی زاده لارستان از بهره برداری از ۲ پروژه درمانی و رفاهی نیروی انتظامی با حضور فرمانده انتظامی استان فارس در شهر لار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان؛ منصور اسماعیلی عصر امروز در مراسم بهره برداری از پروژه درمانگاه نیروی انتظامی امام علی(ع) که با حضور فرمانده انتظامی استان فارس برگزار شد، با تقدیر از نیک اندیش این طرح، اظهار داشت: برای احداث این درمانگاه در مجموع ۴۳۰ میلیون تومان توسط یکی از خیرین پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه این مرکز درمانی با مشارکت فرماندهی نیروی انتظامی استان فارس تجهیز شده است، افزود: ساختمان درمانگاه امام علی(ع) با زیربنای ۳۵۷ متر مربع ساخته شده است.

مدیرعامل بنیاد نیک اندیشان هاشمی زاده لارستان درباره دیگر پروژه افتتاح شده این روز، تصریح کرد: مأمورسرای پلیس فرودگاه بین المللی لارستان با مبلغی بالغ بر ۱۷۵ میلیون تومان با ۱۷۴ متر مربع زیربنا توسط خیرین احداث و با مشارکت فرماندهی پلیس لارستان تجهیز شده است.

وی اضافه کرد: خانواده معظم شهید شکفته با اهدای ۵۰ میلیون تومان در جوار درمانگاه انتظامی امام علی(ع) یک دستگاه خانه پزشک احداث خواهد شد.

320

321

322

323

324

325

326

327

328

عکس از: حامد درویش زاده

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۶:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین