سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 14

اعضای هیئت اجرایی انتخابات شوراهای لارستان تعیین شدند

اعضای اصلی و علی البدل هیئت اجرایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا درلارستان تعیین شدند

اعضای اصلی و علی البدل هیئت اجرایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا درلارستان تعیین شدند

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ نشست معتمدان هیئت‌ اجرایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا درلارستان به ریاست جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و با حضور مسعود راسخی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه لارستان و اعضا هیئت نظارت،در محل فرمانداری این شهرستان برگزار و اعضای اصلی و علی البدل هیئت اجرایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا درلارستان تعیین شدند.

در این نشست ابتدا فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه انتخابات همواره تقویت کننده نظام است گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات همواره تقویت کننده نظام و انقلاب بوده ورشد و توسعه و آبادانی کشور را در پی خواهد داشت.

جلیل حسنی افزود:رعایت اصل بی طرفی و امانتداری باید در اولویت کار هیئت اجرایی باشد و همه وظیفه دارند این مهم را به بهترین شکل رعایت کنند.

وی با اشاره به نقش اصلی هیئت اجرایی در انتخابات اظهار داشت: هيئت اجرايي انتخابات بايد افرادي مستقل و منصف باشند و مهمتر آن كه در انتخابات بي طرفي خود را کاملا نشان دهند.

وی اظهار داشت: مهمترين كار ما برگزاري انتخابات سالم و پرشور مي باشد و همه وظيفه داریم در جهت انجام انتخابات بي نقص تلاش نمايیم و از همه درخواست می کنم که براي حضور پر شور مردم در انتخابات بستر سازي نمايند.

حسنی با بیان اینکه در این برهه از زمان یکی از حساس ترین موضوعات بحث انتخابات است؛ خاطر نشان کرد: شرایط برای برگزاری انتخابات سالم در منطقه لارستان فراهم است و همه تلاش خود را برای برگزاری انتخابات به کار برده تا بستر مناسب برای حضور پرشور مردم در این رویداد ملی مهیا شود.

در پایان این نشست پس از رای‌گیری بین ۳۰ نفر از معتمدین این شهرستان، اسدالله حقیقی ، محمود موغلی ، عبدالرسول فاتحی،محمد ابراهیم ایزدی، مسعود راستی لاری ،قدرت اله یادگاری فرد، محمد رضا نراقی و احمد آهیخته به عنوان اعضای اصلی والهام بدیعی،صغری وثوقی،غلامرضا نیکنام ،محمد محمودی و ابراهیم نجم الدینی هم به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت‌ اجرایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در لارستان انتخاب شدند.

لازم به ذکر است که مطابق قانون انتخابات ،فرماندار و روسای ادارات ثبت احوال و آموزش و پرورش شهرستان نیز عضو ثابت اداری هیئت اجرایی هستند

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۳:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “اعضای هیئت اجرایی انتخابات شوراهای لارستان تعیین شدند”

  1. […] گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ نشست […]

  2. […] محلی در شهرها و روستاها به‌تدریج مشخص شوند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ نشست […]

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین