جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
رئیس مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان خبر داد

کاهش 64 درصدی مرگ و میر حوادث ترافیکی نوروزی در لارستان

میلاد لارستان: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان از کاهش ۶۴ درصدی مرگ و میر حوادث ترافیکی در سفرهای نوروزی امسال خبر داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان از کاهش ۶۴ درصدی مرگ و میر حوادث ترافیکی در سفرهای نوروزی امسال خبر داد.

مسعود حاجی رجبی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با تشکر از زحمات پرسنل خدمات پیش بیمارستانی در تعطیلات نوروزی امسال، اظهار داشت: کار خدمات رسانی امدادی از تاریخ ۲۴ اسفندماه ۹۵ آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ۹۶ ادامه داشت که طی این مدت ۷۵۲ مورد مأموریت انجام شد.

وی افزود: این تعداد مأموریت نشانگر آن است که در مدت ۲۱ روز به طور میانگین در هر روز بیش از ۳۵ مورد حادثه رخ داده و کار امدادرسانی صورت گرفته است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان با اشاره به اینکه ۱۰۵ مورد از این حوادث مربوط به حوادث ترافیکی بوده است، تصریح کرد: از این تعداد ۶۴ مورد آن مربوط به حوادث جاده ای و ۴۱ مورد مربوط به داخل شهربوده است.

وی درخصوص تعداد مصدومان و مرگ و میر ناشی از این حوادث، ادامه داد: در مجموع  آسیب دیدگان حوادث ترافیکی ۱۴۷ نفر بودند که خدمات فوریتهای پزشکی را دریافت کردند و متأسفانه ۴ نفر از هموطنان در این حوادث جان خود را از دست دادند.

این مسئول با اشاره به آمار مقایسه ای حوادث در نوروز ۹۶ نسبت به سال گذشته، گفت: در تعداد مجموع ماموریتها ۲۰ درصد افزایش، حوادث  ترافیکی ۷ درصد افزایش، خدمات رسانی به مددجو ۱۴ درصد افزایش و مرگ و میر ناشی از حوادث ترافیکی ۶۴ درصد کاهش داشته ایم.

حاجی رجبی با بیان اینکه متأسفانه بیشترین حوادث ترافیکی در نوروز امسال مربوط به محور لارستان – جهرم و جاده های فرعی منتهی به این محور بوده است، افزود: بیشترین فوتی های حوادث ترافیکی در محور لارستان – بندر عباس رخ داده است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۶:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “کاهش 64 درصدی مرگ و میر حوادث ترافیکی نوروزی در لارستان”

  1. علیرضا قناعت پیشه سنانی گفت:

    با سلام
    تشکر میکنم از میلاد لارستان بابت خبررسانی خوب و جامع
    جا داره اینجا از زحمات شبانه روزی جناباقای حاجی رجبی و همچنین از همکاران ستادی و عملیاتی خودم هم تشکر کنم که مخلصانه و بی ادعا به مردم منطقه لارستان بزرگ خدمت رسانی میکنن …بچها خدا قوت و دم همتون گرم باشه ایشالله

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین