سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تالار حافظ، میزبان لارستانی های مقیم شیراز خواهد بود

میلاد لارستان: گردهمایی با حضور مسئولان و معتمدانی از مناطق لار، خنج، گراش، ارد، اوز، بنارویه، بیرم، جویم، صحرای باغ و محمله در تالار حافظ شیراز برگزار خواهد شد.

گردهمایی با حضور مسئولان و معتمدانی از مناطق لار، خنج، گراش، ارد، اوز، بنارویه، بیرم، جویم، صحرای باغ و محمله در تالار حافظ شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خنج کهن؛ بیست و پنجم فروردین ماه، لارستانی های مقیم شیراز بار دیگر در تالار حافظ دور هم جمع خواهند شد تا هفتمین گردهمایی لارستانی های مقیم شیراز را برگزار نمایند.

این گردهمایی به همت دانش آموختگان لارستانی دانشگاه های شیراز و با حضور مسئولان و معتمدانی از مناطق لار، خنج، گراش، ارد، اوز، بنارویه، بیرم، جویم، صحرای باغ و محمله برگزار خواهد شد.

سید مجتبی قرشی دبیر این گردهمایی در گفتگو با خنج کهن، اهداف برگزاری این همایش را تقویت حس وطن پرستی، بازیابی هویت و اصل خویش و همچنین شناساندن فرهنگ، آداب و رسوم مردم جنوب عنوان کرد.

وی ادامه داد: ما با برپایی این همایش و حضور بیش از هزار اچمی زبان در کنار هم، برآنیم که وحدت و همدلی در منطقه جنوب استان را بیش از پیش تقویت نموده و به همبستگی بیشتر اهل سنت و شیعه در منطقه کمک نماییم.

قرشی افزود: شناخت یکدیگر و همچنین معرفی هنرمندان و نخبگان منطقه نیز از دیگر اهداف این گردهمایی بزرگ می باشد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۶:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تالار حافظ، میزبان لارستانی های مقیم شیراز خواهد بود”

  1. لاری مقیم شیراز گفت:

    سلام…طی چند دوره ای که این گردهمایی برگزار شده، در هر دوره این اهداف بیان شده ولی تقریبا هیچ کدومش محقق نشده…اصلا این گردهمایی هدف خاصی رو دنبال نمیکنه و صرفا یه جشن هس!!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین