پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 32 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

مسئوليت عمومي در انتخابات شوراها

براساس اطلاع واصله از فرمانداري لارستان از ميان ۶۷ نفر كانديداهاي شوراي شهر لار تعداد ۵۸ نفر واجد شرايط رأي دادن تشخيص داده شده‌اند كه از ميان آنان ۷ نفر…

براساس اطلاع واصله از فرمانداري لارستان از ميان ۶۷ نفر كانديداهاي شوراي شهر لار تعداد ۵۸ نفر واجد شرايط رأي دادن تشخيص داده شده‌اند كه از ميان آنان ۷ نفر به عنوان عضو اصلي و ۵ نفر به عنوان عضو علي‌البدل انتخاب خواهند شد.

نكته‌اي كه تذكر آن ضرورت دارد اين كه انتخاب‌كنندگان در گزينش افراد دقت كامل مبذول دارند و از نيروهاي كاردان، فعال، با فكر و انديشه،‌ متخصص و متعهد انتخاب‌ كنند كه بازوان نيروهاي موجود در شهرستان باشند.
بديهي است مسئوليت اول شورا انتخاب شهردار است اما اين تنها كار شورا نيست يك شوراي قوي مي‌تواند با برنامه‌ريزي و همگامي با مسئولين اجرايي كارهاي مهم شهرستان را پيش ببرد و در راه توسعه و تعالي شهرستان گام‌هاي موثر بردارد همين‌طور كه يك شوراي ضعيف جز در جا زدن و راكد ماندن كاري را نمي‌تواند از پيش ببرد.
مردم بايد مراقب باشند در انتخاب افراد ملاك‌ها را در نظر بگيرند و از هم محله‌اي و قوم خويش بازي به شدت اجتناب كنند و نيروهاي فعال و مدبّر و كاردان را گزينش نمايند و كارهاي لازمه را از آنها بخواهند به سخنان آنها در موقع تبليغات گوش فرا دهند و ملاحظه نمايند كداميك براي توسعه و تعالي برنامه‌ دارند و كداميك بي‌گدار به آب زده‌اند.
به دقت گزينش كنيد يا از افراد آگاه و خبير مشورت نماييد و سرنوشت چهار سال را به دست كساني بسپاريد كه با وحدت و انسجام و جلوگيري از هرگونه تفرق و تشتت، بازوان پرتوان مسئولين و نيروهاي منطقه باشند و نه تنها همگام با مسئولين حركت كنند، بلكه عامل تحرك مسئولين گردند و لارستان را به جايگاه حقيقي خويش برسانند.
بديهي است اگر شوراها با برنامه پيش بروند و براي تعالي حساب شده گام بردارند، نماينده مجلس، فرماندار و ساير مسئولين همراهي مي‌نمايند و آرامش و رفاه عمومي فراهم مي‌شود.

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “مسئوليت عمومي در انتخابات شوراها”

  1. […] یادداشت قبل تحت عنوان “مسئوليت عمومي در انتخابات شوراها ” نكاتي نوشته شد و ضوابطي جهت تعيين افراد مشخص […]

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین