شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

صنایع سنگین در لارستان ایجاد شود

میلاد لارستان: مدیر خانه کارگر لارستان، گفت: نبود صنایع سنگین در لارستان باعث تعدد زیاد کارگران بیکار در این شهرستان شده است.

مدیر خانه کارگر لارستان، گفت: نبود صنایع سنگین در لارستان باعث تعدد زیاد کارگران بیکار در این شهرستان شده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ محمدحسن قوامی در مراسم بزرگداشت روز کارگر که در تالار وحدت شهر لار برگزار شد در سخنانی با برشمردن مشکلات کارگران لارستان، اظهار داشت: با اینکه کارگران در لارستان با توجه به کلاس هایی که از طریق مرکز فنی و حرفه ای صورت می گیرد بصورت تخصصی کارها را  آموزش می بینند اما کارگران بیگانه با ورود به کارها باعث ایجاد برخی مشکلات شده اند.

وی یکی از مشکلات لارستان را نبود صنایع سنگین در این شهرستان دانست و افزود: نبود صنایع سنگین باعث شده تا تعداد زیاد کارگر بیکار در لارستان زیاد به چشم آید و به همین جهت انتظار می رود مسئولین شهرستان با ایجاد برخی صنایع در شهرستان موجب اشتفالزایی برای کارگران گردند.

مدیر خانه کارگر لارستان با اشاره به اینکه طی چند سال قبل درخواست ایجاد دانشگاه اسلامی کار در شهرستان لارستان را داده شده است، تصریح کرد: هدف از این کار آموزش تخصصی تر کارگران بوده است اما این اتفاق کماکان رخ نداده و توقع می رود این مورد نیز توسط مسئولین شهرستان پیگیری شود.

وی خطاب به مسئولین استان و شهرستان، گفت: بحث ایجاد مجوعه فرهنگی و خدماتی در سطح لارستان برای رفاه حال کارگران و همچنین اختصاص بودجه برای اتمام مجموعه ورزشی کارگران این شهرستان الزامی است.

قوامی در پایان اضافه کرد: تاکنون برای مجموعه ورزشی کارگران ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است اما برای اتمام آن نیاز به اعتبارات بیشتری است تا این مجموعه کامل گردد و مورد استفاده کارگران قرار گیرد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۶:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “صنایع سنگین در لارستان ایجاد شود”

  1. مدرسی گفت:

    جناب قوامی عزیز
    سخن شما بسیار نسنجیده و بدون کارشناسی بیان شده است. تجربه نشان داده که عموم صنایع سنگین ما به دلیل نوسانات شدید بازار ارز و تحریم های متعدد ، صنایع ضرر دهی بوده اند، علاوه بر این صنایع سنگین بیشترین حجم آلودگی زیست محیطی را در میان سایر صنایع به بار می آورندو از طرفی به نسبت سرمایه گذاری سنگین اولیه حاشیه سود بسیار پایینی دارند و ممکن است در ابتدای کار اشتغال زا باشند اما در آینده کوتاه بواسطه عدم سود آوری مناسب با تعدیل نیرو همراه خواهد بود.
    لذا مشخص است که این سخن شما بدون اطلاع لازم بوده و کمی رنگ و بوی انتخاباتی برای افراد وابسته شما دارد

  2. اسد گفت:

    شما فعلاً كارخانه سيماني را بزرگ بفرماييد و بعد از ان به فكر صنايع سنگين باشيد.
    كارخانه سيمان لار با اين قدمت به دليل مديريت ضعيف كه شما نيز در ان مقصر هستي با حداقل ظرفيت فعال است.
    شما اگر فكري به حال اين كارخانه كرده بوديد اشتغال وضعيت خوبي داشت.
    پس لطفا حركات انتخاباتي را از روش ديگر به پيش بريد

  3. ناشناس گفت:

    شما دم از کارگران بومی و منتقد کارگران و نیروهای غیر بومی میزنید در صورتیکه شما و آقا زاده محترمتان یک متر کار به بومی ها ندادید. برای انتخابات شورا بهتر است از در دیگری وارد شوید

  4. ناشناس گفت:

    چند روز قبل کازرون بودم. متوجه شدم که اونجا هم منطقه ویژه اقتصادی دارن و در ۲۰۰ هکتار زمین راه اندازی شده. چرا لار نداره؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین