یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

فعالیت بیش از 3 هزار نفر در برگزاری انتخابات لارستان

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: بیش از ۳ هزار نفر از عوامل اجرایی،نظارتی،بازرسی،انتظامی و امنیتی ، برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: بیش از ۳ هزار نفر از عوامل اجرایی،نظارتی،بازرسی،انتظامی و امنیتی ، برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا را در منطقه لارستان بزرگ بر عهده دارند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی اظهار داشت: فرمانداری ویژه لارستان به‌ خوبی اوضاع انتخاباتی این شهرستان را رصد می‌کند و با تخلفات انتخاباتی برخورد قانونی می نماید.
فرماندار ویژه لارستان از تعیین ۱۴۵ بازرس و ۹ سربازرس در شعبه‌های اخذ رأی این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: جلسات آموزشی و توجیهی برای تمام بازرسان برگزار و موارد لازم برای آنها بیان‌ شده است. جلیل حسنی با بیان اینکه محدوده جغرافیایی این شهرستان از ۶ بخش و ۸ شهر تشکیل شده است، اظهار داشت: در مجموع تعداد ۷۰۱ نفر برای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای لارستان به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در حوزه شوراهای اسلامی شهرهای لارستان در این دوره ۱۴۹ نفر ثبت نام کرده اند که نسبت به دوره گذشته ۵ درصد رشد داشته است،افزود: در حوزه روستایی نیز ۵۵۲ نفر نام نویسی کرده اند که نسبت به دوره چهارم ۱۶ درصد افزایش داشته است.

حسنی در ادامه خاطرنشان کرد: بیش از ۳ هزار نفراز عوامل اجرایی،نظارتی،بازرسی،انتظامی و امنیتی ، برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا را در منطقه لارستان بزرگ بر عهده دارند.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: ما در کل لارستان تعداد ۱۴۵ شعبه اخذ رای پیش بینی کرده ایم که از این تعداد ۳۵ شعبه در شهر لار و ۱۱۰ شعبه هم در دیگر شهر ها و در مناطق روستایی است. وی افزود: در دوره قبل در لارستان یعنی چهار سال قبل ۱۳۴ شعبه اخذ رای بوده است که الان ۱۴۵ شعبه پیش بینی گردیده است که حدوداً رشد ۸ درصدی داشته ایم تا از یک روان سازی خوبی برخوردار باشد و مردم بهتر بتوانند آراء خود را درون صندوق ها بریزند.

حسنی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی برای مجریان،نمایندگان فرماندار، کارشناسان، اعضای اجرایی، بازرسان، کاربران رایانه ای و اعضای شعب در شهرستان لارستان برگزار شده است، خاطرنشان کرد: جلسات توجیهی برای روستاهای ستادهای انتخاباتی روسای جمهور نیزداشتیم و برای تمامی اعضای داوطلب شورای شهر و روستا جلسات توجیهی در شهرستان برگزار شد. فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند، افزود: مردم همواره در صحنه‌های حساس نظام حضور دارند و مطمئنا در روز ۲۹ اردیبهشت‌ماه نیز با حضورشان پای صندوق‌های رای برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب رقم خواهند زد.
حسنی در پایان سخنانش افزود: بحمداله برای برگزاری یک انتخابات سالم،پرشور و قانونی تمامی تمهیدات لازم اندیشیده شده است و ما تلاش خود را برای حفظ این شرایط و تمهیدات تا پایان انتخابات ادامه می‌دهیم

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۳:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین