پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 25 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

تساوی ارزشمند نوجوان لارستانی مقابل قهرمان کشتی ساحلی جهان

نوجوان لارستانی در پانزدهمین روز از اردوی تدارکاتی خود مقابل قهرمان کشتی ساحلی جهان به تساوی رسید. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیأت کشتی لارستان، محمدرضا…

نوجوان لارستانی در پانزدهمین روز از اردوی تدارکاتی خود مقابل قهرمان کشتی ساحلی جهان به تساوی رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیأت کشتی لارستان، محمدرضا عسکرپور کشتی‌گیر نوجوان لارستانی و عضو تیم ملی کشور پس از برپایی ۱۵ روز تمرین فشرده زیر نظر مربیان تیم ملی در مازندران با حضور در سالن شهر بابل با دارنده مدال طلای وزن ۶۰ کیلوی کشتی ساحلی نوجوان دنیا یک تمرین سخت و طاقت‌فرسا را برگزار کرد.

عسکرپور پس از ۴۵ دقیقه مرور فن سرعتی استقامتی، با رضا رضی‌پور که خردادماه سال جاری عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی ساحلی جهان در شهر مانگالیای رومانی را از آن خود کرده بود سرشاخ شد که در نهایت این نبرد دشوار به تساوی انجامید و هر دو کشتی‌گیر به امتیاز صفر بر صفر رضایت دادند.

امیر حسین فتوحی دیگر نوجوان لارستانی نیز با نائب قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان کشور رقابت کرد و کشتی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت.

این تمرینات زیر نظر محمود حسن‌نیا از مربیان نام‌آشنای تیم ملی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران و علی‌اکبر عسکرپور رئیس هیئت کشتی لارستان برگزار می‌شود.

گفتنی است محمدرضا عسکرپور و امیرحسین فتوحی با برپایی اردوی دو ماهه در استان مازندران خود را جهت حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی آماده می‌کنند.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۷:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین