شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

غبارروبی قبور مطهر شهدا توسط مسئولین لارستان

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ،نیروهای نظامی و انتظامی،خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و قشرهای مختلف مردم، قبور مطهر شهدای لارستان عطرافشانی و گلباران شد. به…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ،نیروهای نظامی و انتظامی،خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و قشرهای مختلف مردم، قبور مطهر شهدای لارستان عطرافشانی و گلباران شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛به مناسبت  سالروز پیروزی عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر و با حضورجلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان،مسعود راسخی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری،سروان فضل اله سلمانپور جانشین فرماندهی سپاه ناحیه لارستان،سرهنگ سمایی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان،پاسداران، بسیجیان، خانواده های معظم شهدا،ایثارگران و اقشار مختلف مردم این شهر، قبور مطهر شهدای لارستان عطرافشانی و گلباران شد.

حاضران در این آیین معنوی با قرائت زیارت عاشورا، نثار فاتحه و اهدای شاخه های گل یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بخصوص شهدا والامقام فتح خرمشهر را گرامی داشتند و به مقام امام راحل و شهدا ادای احترام کردند.

گفتنی است در آغاز این آیین با پخش مارش های انقلابی، حماسی و ملی خاطرات هشت سال دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر را در ذهن های حاضران زنده کردند.

همچنین در حاشیه این مراسم معنوی نیز کودکان و نوجوانان لارستانی در موضوع فتح خرمشهر نقاشی زیبایی را می کشیدند.

اضافه می گردد که آزادسازی خرمشهر در روز سوم خرداد ۱۳۶۱ خورشیدی پس از ۵۷۶ روز اشغال به عنوان مهم‌ترین هدف عملیات بیت المقدس در دوره دفاع مقدس انجام گرفت و در این عملیات بیش از پنج هزار کیلومتر مربع از خاک کشور از اشتغال رژیم بعثی آزاد شد

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۸:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین