یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز :

گفته‌اند بسیجی خوب است اما مرده‌اش!

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز گفت: در شهر شیراز معاون فلان اداره که کاندیدای انتخابات شورای شهر بود و رای هم نیاورد گفته بود بسیجی خوب است، اما مرده‌اش!…

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز گفت: در شهر شیراز معاون فلان اداره که کاندیدای انتخابات شورای شهر بود و رای هم نیاورد گفته بود بسیجی خوب است، اما مرده‌اش!

به گزارش میلادلارستان به نقل از فارس اسماعیل محبی‌پور در سخنانی اظهار داشت: امنیت و مشارکت دو موضوع مهم انتخابات اخیر بود و مردم نشان دادند وقتی پای حضور پیش‌‌‌ آید، فارغ از نگاه فکری به نظام جمهوری‌ اسلامی اعتماد داشته و در این حماسه ملی حضور خواهند داشت.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی مسئله مهم اسلامیت انقلاب است که با کودتا و دگرگونی سیاسی به وجود نیامده، هرچند در مقابل کسانی قرار دارند که مقررات‌ اسلامی را کنار گذاشته و یا آن را معکوس می‌کنند. محبی‌پور بیان داشت: راهکار دشمن این است که پوسته انقلاب بماند ولی از داخل تهی شود و نیز با انحراف در افکار عمومی، تنها نامی از استقلال‌خواهی، آزادی‌خواهی و اسلامیت باقی بماند.

این مقام مسؤول در ادامه از سند ۲۰۳۰ که در دستور کار آموزش‌وپرورش قرار گرفته گلایه کرد و گفت: نظام تعلیم و تربیت با کاستی‌هایی روبروست. در صفحه‌ای از کتاب دهم سواد رسانه‌ای که برای دانش‌آموزان تدریس می‌شود، عکس بازیکن فوتبالیست خارجی که بر یک دستش خال‌کوبی است و در دست دیگر‌ هم چهره‌ای مستهجن حک‌شده آمده است و ما در حال انتقال این فرهنگ به دانش‌آموزان خود هستیم. آیا آموزش‌وپرورش می‌تواند بگوید اشتباه شده است؟!

وی همچنین به جشن مختلط پیروزی انتخاباتی اخیر در شیراز هم اشاره کرد و افزود: شاید اگر تاریخ را ورق بزنیم سال‌های ۵۱ و ۵۲ جشن‌های مختلط فرهنگ و شیراز پیدا ‌شود و این جریانی ضد فرهنگی برای تهی کردن ارزش‌ها است که متاسفانه شیراز هم در این موضوع پیش‌گام است.

وی افزود: در شهر شیراز معاون فلان اداره که کاندیدای انتخابات بود و رای هم نیاورد گفته بود بسیجی خوب است، اما مرده‌اش! این‌ها افرادی هستند که به دنبال مقاصد سیاسی خودشان هستند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۶:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “گفته‌اند بسیجی خوب است اما مرده‌اش!”

  1. م . ج . لارستان گفت:

    ایران ما را همین بسبجی ها نگه داشته اند . و خود فروختگان بدانند و میدانند که بسیجیان ما جان بر کف تا آخرین لحظه و تا آخرین قطره جان خود در برابر این نا هنجاری ها و فسادها ایستاده اند . و به موقع خود مشت محکم خود را بر دهان یاوه گویان خواهند کوبید.

  2. بسیجی گفت:

    بسیجی همیشه زنده است وخارج چشم دشمنان مرگ برمنافق

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین