شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

درخشش دو کشتی گیر لارستانی در لیگ مازندران

میلاد لارستان: هفته چهارم مسابقات قهرمانی لیگ کشتی آزاد نوجوانان استان مازندران با درخشش دو کشتی گیر لارستانی به پایان رسید. به گزارش میلاد لارستان، در این دوره از پیکارها…

درخشش کشتی گیران لارستانی در لیگ کشتی مازندرانمیلاد لارستان: هفته چهارم مسابقات قهرمانی لیگ کشتی آزاد نوجوانان استان مازندران با درخشش دو کشتی گیر لارستانی به پایان رسید.

به گزارش میلاد لارستان، در این دوره از پیکارها محمدرضا عسکرپور و امیرحسین فتوحی موفق شدند در ترکیب تیم فریدونکنار به ترتیب با حساب هفت بر سه و چهار بر دو بر رقبای خود غلبه کنند.

محمد کاظم نریمانی کناری؛ قهرمان پیشکسوتان دنیا و مربی تیم فریدونکنار و علی اکبر عسکرپور؛ برترین مربی نونهالان کشور در سال ۷۹، دو کشتی گیر لارستانی را در این دوره از پیکارها همراهی کردند.

هفته چهارم لیگ کشتی آزاد نوجوانان استان مازندران یادواره شهید سرافراز بسیج کشور بهرام اسدپور با شرکت شش تیم برگزار شد که در نهایت تیم فریدونکنار با نتیجه هفت بر سه برابر قائمشهر به پیروزی رسید. مالک اشتر بابل بر بابلسر غلبه کرد و گیلخواران جویبار نیز المپیک بابل را شکست داد.

شنیده ها حاکی از این است که محمدرضا عسکرپور و امیرحسین فتوحی در هفته پنجم این دوره از مسابقات در ترکیب تیم گیلخواران جویبار که چندین عضو تیم ملی را در اختیار دارد کشتی خواهند گرفت.

 خبرنگار: داوود عسکرپور

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۶:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین