یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
با هزینه‌ای بالغ بر 180 میلیون تومان

خط‌کشی سطوح پروازی فرودگاه لارستان انجام شد

میلاد لارستان: در راستای افزایش ایمنی، سطوح پروازی فرودگاه بین‌المللی لارستان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان خط‌کشی و علایم‌گذاری شد.

در راستای افزایش ایمنی، سطوح پروازی فرودگاه بین‌المللی لارستان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان خط‌کشی و علایم‌گذاری شد.

لارستان، در راستای اخذ و تمدید گواهینامه بین‌المللی استاندارد فرودگاهی و تامین و افزایش ضریب ایمنی پروازها، باند و سطوح پروازی فرودگاه لارستان خط‌کشی و رنگ‌آمیزی شد.

این پروژه براساس بروزترین استانداردها و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان انجام و بیش از ۲۲ هزار و ۲۵۰ مترمربع از سطوح پروازی فرودگاه بین‌المللی لارستان رنگ‌آمیزی شد.

گفتنی است فرودگاه لارستان پس از فرودگاه تبریز دومین فرودگاه کشور است که “مارکینگ” آن (علائمی که بر روی سطح محوطه جابجایی وسایل پرنده به منظور ارائه اطلاعات هوانوردی به خلبان ایجاد می‌شود) به روش جدید سیستم خط‌کشی طبق دستورالعمل ICAS 114 (شیوه‌نامه سازمان هواپیمایی کشوری) انجام  شده است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “خط‌کشی سطوح پروازی فرودگاه لارستان انجام شد”

  1. ميلاد گفت:

    باتشکر از مديريت محترم کل ،لطفا در خصوص پرواز زيارتي لار به عربستان که قبلا نيز اين پرواز انجام و استقبال گسترده اي از اين پرواز ميشده چه اقداماتي صورت گرفته است

  2. عزيزالهي گفت:

    حداقل يه اتوبوس مسافري جهت انتقال مسافرين به هواپيما و بلعکس در نظر بگيريد ،تکريم ارباب رجوع به اين ميگن ،واقعا هوا گرمه اين روزها

  3. عمران گفت:

    براي ايجاد پرواز زيلرتي لار به مکه و يا پروازهاي ديگر ،نياز به تاسيس دفتر سازمان حج و زيارت در لارستان هست ،و تفکيک ان از شيراز که البته توجيه بسيار دارد،،اميدواريم که نماينده محترم بعنوان رييس کميسيون فرهنگي مجلس اين اقدامات رو انجام دهند ،چرا که در حوزه ي وظايف وزارت فرهنگ و ارشاد نيز است

  4. مسعود گفت:

    خدمات کارگو ويژه ي صادرات بار و کالا از فرودگاه به کجا رسيد ،همش در حد حرف مونده و بس

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین