شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

امام جمعه عمادده: حادثه تروریستی تهران نتیجه کج فهمی عاملین آن از دین است

امام جمعه عمادده در آیین نورانی محفل انس با قرآن در این شهر ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی روز گذشته در تهران، این اقدام  را نتیجه کج فهمی عاملین آن…

امام جمعه عمادده در آیین نورانی محفل انس با قرآن در این شهر ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی روز گذشته در تهران، این اقدام  را نتیجه کج فهمی عاملین آن از دین دانست.

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع شهر عمادده برگزار گردید. به گزارش میلادلارستان به نقل از  دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان فارس،  در ابتدای این مراسم و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، سید احمد قتالی امام جمعه عمادده، مطالبی پیرامون آیات نورانی قرآن کریم بیان داشت و همگان را به تلاوت قرآن و تدبر در آن دعوت نمود. همچنین وی ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی روز قبل در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) این اقدامات غیرانسانی را نتیجه افراطی گری و کج فهمی عاملین آن، از دین دانست و افزود این اقدامات تروریستی یقینا از اسلام و قرآن دور خواهد بود.

در ادامه این مراسم معنوی که با استقبال خوب مردم همراه بود، آیات شریفه جزء سیزدهم قرآن کریم توسط ۵ نفر از قاریان عمادده تلاوت گردید. برگزاری مسابقه اطلاعات قرآنی ویژه نوجوانان، قرائت قرآن توسط نونهالان و اهداء هدایا به آنها، از دیگر برنامه های این محفل قرآنی بود. این مراسم معنوی به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان فارس و مجتمع علوم دینی اهل سنت عمادده برگزار شد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین