سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 21

فرمانده انتظامی فارس وحدت شیعه و سنی در لارستان را بی مثال توصیف کرد

فرمانده انتظامی استان فارس خطاب به تروریست‌ها و تفرقه‌افکنان و منافقان گفت: اگر می‌خواهید اختلاف مذهبی ایجاد کنید سخت در اشتباه هستید؛ چراکه مردم لارستان که یکی از افتخارات کشور هستند، سالهاست شیعه…

فرمانده انتظامی استان فارس خطاب به تروریست‌ها و تفرقه‌افکنان و منافقان گفت: اگر می‌خواهید اختلاف مذهبی ایجاد کنید سخت در اشتباه هستید؛ چراکه مردم لارستان که یکی از افتخارات کشور هستند، سالهاست شیعه و سنی با وحدت مثال‌زدنی در کنار هم زندگی می‌کنند.

به گزارش میلاد لارستان؛ احمدعلی گودرزی در مراسم یادواره شهدای نظم و امنیت شهرستان لارستان اظهار داشت: طبق آیه ۱۰۰ سوره نسا زمانی که شهید برای برقراری نظم و امنیت نیت میکند برای او عبادت و تسبیح نوشته می شود و مهاجر الی الله است.

وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم تقسیمی را لحاظ کنیم بیشترین سهم در انقلاب اسلامی را شهدا دارند، افزود: شهدا چراغ هدایت هستند که انسان وقتی به آنها نگاه می کند می فهمد که این افراد آسمانی بوده اند و برای زمین ساخته نشده اند زیرا که شهدا شهادت در راه خدا را برای خود افتخاری عظیم دانستند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: این مدال افتخاری که فرمانده کل قوا بر روی قلب شما در دانشگاه قرار دادند، مدال افتخاری است که با هیچگونه باور خاکی نمیتوان آن را سنجید زیرا در دین ما ایثار و فداکاری و مجاهدت در راه خدا دارای ارزش و مقام بالایی است.

سردار گودرزی با بیان اینکه نظام  سلطه و استکبار جهانی با کمک دشمنان در اطراف مان در تلاش هستند که با پول های بادآورده و با قرار دادن این پول ها در اختیار دشمنان باعث شوند که افرادی یک زن مسلمان با زبان روزه را در مجلس شورای اسلامی به رگبار ببندد، ادامه داد: اگر این افراد واقعا راست می گویند بجای اینکه بیایند یک فرد بی گناه را بکشند مردانه عمل کنند.

وی خطاب به تروریست ها و تفرقه افکنان، گفت: اگر می خواهید اختلاف مذهبی ایجاد کنید سالهاست مردم لارستان که یکی از افتخارات کشور هستند، شیعه و سنی با هم و در کنار هم زندگی می کنند و منافقان سخت در اشتباه هستند و باید بدانند که استکبار بسیار ذلیل تر از این است که بتواند خللی در کشور ایران که دل به شهدا بسته اند ایجاد نمایند.

فرمانده ارشد نیروی انتظامی در استان فارس ادامه داد: زمانی در بحبوحه جنگ تحمیلی رژیم عراق به شهر تهران موشک می انداخت و آن زمان افرادی گفتند که ما نیز باید مقابله به مثل کنیم اما امام عزیز ما گفتند که اگر میتوانید به گونه ای موشک بزنید که خون بی گناهی ریخته نشود این کار اشکال ندارد و این فرق ما با آنهاست.

وی بیان کرد: رییس اطلاعات آمریکا به ترامپ رییس جمهور این کشور گفته بود که کمتر در مورد گزینه های روی میز بحث کند زیرا در صورت حمله به ایران طی ۲۴ ساعت اول این حمله باید ۲۰هزار تابوت برای سربازان آمریکایی حاضر کند.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه خون شهدا و ایثار و فداکاری این افراد از سپاه و نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) باعث شده تا خسارات سنگینی به دشمنان اسلام وارد شود، یادآور شد: آخرین آنها درگیری سنگین در چابهار بوده است که شهیدی از شمال کشور در چابهار تقدیم به اسلام شد.

این مسئوول ابراز امیدواری کرد: تمام مردم کشور ایران اعم از شیعه و سنی همچون گذشته در کنار هم با کشتی ولایت سیر نمایند تا به ساحل ولایت و نجات امام زمان(عج) برسند و پرچم پر افتخار اسلام را به دست ایشان بدهند.

وی با بیان اینکه طی طرحی که بنام «مکنا» در سطح نیروی انتظامی در حال اجراست تعداد ۱۷۰ کلانتری با اعتباری بالغ بر۳۰ میلیارد تومان توسط مردم ساخته شده است، اضافه کرد: درجشنواره ای که در کشور صورت گرفت، استان فارس بعنوان رتبه برتر انتخاب شده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ سخنرانی فرمانده انتظامی لارستان، امام جمعه و فرماندار ویژه لارستان، ذکر خاطره توسط همرزم شهید اسماعیل دخت، شعرخوانی دختر شهید ساریخانی، پخش نماهنگ شهدا و تجلیل از خانواده های شهدای نظم و امنیت از دیگر برنامه های اجرا شده در این یادواره بود.

گفتنی است؛ در حاشیه این مراسم از تمثال شهید ساریخانی و تابلو کلانتری ۱۱ شهرجدید لار با حضور سردار گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس رونمایی شد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱:۲۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین