یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

گفتمان رهبری بالاترین گفتمان در عرصه فرهنگ است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با بیان اینکه تبعیت محض از رهبری در دستور کار مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: گفتمان رهبری به‌عنوان بالاترین گفتمان در…

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با بیان اینکه تبعیت محض از رهبری در دستور کار مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: گفتمان رهبری به‌عنوان بالاترین گفتمان در تمام عرصه‌ها به‌ویژه در حوزه فرهنگ، موردنظر ما است.

به گزارش میلاد لارستان؛ بهزاد مریدی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به بحث «آتش به اختیار» رهبری در حوزه فرهنگ اظهار داشت: دغدغه فرهنگ، دغدغه همیشگی رهبری بوده است و امیدواریم با توجه به اصراری که ایشان دارند، نقشه مهندسی فرهنگی کشور هر چه زودتر رونمایی شده تا همگان در یک فضای یکسان و مشخص راه بپیمایند.

وی با اشاره به دستور رهبری در سال ۱۳۸۲ برای تهیه مهندسی فرهنگی کشور گفت: گفتمان رهبری به‌عنوان بالاترین گفتمان همیشه در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح بوده و شخص وزیر فرهنگ نیز بر آن تأکید بسیار دارد.

این مقام مسؤول در پاسخ به این پرسش که نقطه مغفول مشکلات فرهنگی کشور کجاست، گفت: در حوزه فرهنگ به دلیل اینکه از مناظر مختلف و سلیقه‌های گوناگون دیده می‌شود، ممکن است وحدت در کثرت را به‌سادگی نتوان ایجاد کرد که بی‌گمان مهندسی فرهنگی می‌تواند این وحدت را به وجود بیاورد.

این مقام مسؤول ادامه داد: حتی وزیر فرهنگ بارها عنوان کرده که گفتمان رهبری باید به‌عنوان بالاترین گفتمان در دستور کار باشد و ما نیز به‌عنوان مدیران عرصه فرهنگ تا جایی که توان داشته باشیم و وظایف شرعی و عرفی اجازه داده، در این راستا حرکت کرده‌ایم.

چندی پیش رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع دانشجویان و افسران جنگ نرم با اشاره به مشکلات فرهنگی جامعه و اختلالی که در این حوزه وجود دارد، بحث «آتش به اختیار» را مطرح کردند و به‌صراحت اندیشمندان و صاحبان درک و بصیرت را به ورود حساب‌شده در این عرصه دعوت کردند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۳:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “گفتمان رهبری بالاترین گفتمان در عرصه فرهنگ است”

  1. مسعود گفت:

    اقاي بهزاد مريدي ،سريالي با عنوان سيد عبدالحسين لاري در دست ساخته که متاسفانه بجاي اينکه نقش لارستان در حکومت اسلامي و برقراري اولين حکومت اسلامي به مرکزيت لار باشه ،بيشتر به شهرهاي همجوار مي پردازه و شهر لار و لارستان و موقعيت ان در زمان سيد کمتر به چشم مياد ،لطفا پيگير باشيد

  2. ناشناس گفت:

    مهندسی فرهنگی؟؟! شوخی میکنید؟ ایمان دارم خودتان هم ذره ای به این عنوان اعتقاد ندارید و فقط با کلمه بازی میکنید. کجای دنیا فرهنگ مهندسی شده؟ فقط در ایران با این کلمات و شعارها به سبک دهه شصت بازی میشود؟ شعار شعار شعار….

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین