شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در لارستان اعلام شد

طی اطلاعیه‌ای از طرف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لارستان مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام شد. به گزارش میلاد لارستان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لارستان با صدور اطلاعیه‌ای ضمن دعوت…

طی اطلاعیه‌ای از طرف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لارستان مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام شد. به گزارش میلاد لارستان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لارستان با صدور اطلاعیه‌ای ضمن دعوت از مردم لارستان جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، مسیرهای این حرکت مردمی را در شهر لار اعلام کرد.
در این این اطلاعیه آمده است: مراسم معنوی و سیاسی روز جهانی قدس که از یادگاران ارزشمند معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است، همچون سالهای گذشته در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین، رهبر فرزانه انقلاب و در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و دیگر مسلمانان تحت ظلم و ستم جباران و مستکبران، روز جمعه ۲ تیرماه از ساعت ۱۱ صبح با تجمع در چهارراه پیروزی، میدان شهید نصیری، بازار قیصریه به سمت مسجد جامع شهر برگزار خواهد شد.
در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: از امت همیشه در صحنه و شهیدپرور لارستان دعوت بعمل می‌آید تا در پاسخ به یاوه‌گویی‌های سردمداران زر و زور و منافقان بزدل و در حمایت از مظلومان، باشکوه‌تر از گذشته در این حماسه بزرگ حضور یافته تا به لطف حق برگ زرین دیگری در تقویم افتخارات این شهر و دیار انقلابی ثبت و ضبط گردد. مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در ۶ بخش و ۸ شهر و روستاهای تابعه شهرستان بزرگ لارستان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین