جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

گره پنج ساله تامین زمین پروژه های خیرساز لارستان و جنوب فارس گشوده شد

سرانجام قفل پنج ساله تامین زمین برای احداث پروژه های خیر ساز در شیراز، لارستان و جنوب فارس شکست. مدیران سازمان های مسئول در نشست انجمن خیرین مسکن ساز فارس…

سرانجام قفل پنج ساله تامین زمین برای احداث پروژه های خیر ساز در شیراز، لارستان و جنوب فارس شکست. مدیران سازمان های مسئول در نشست انجمن خیرین مسکن ساز فارس موافقت کردند که زمین لازم برای احداث یک هزار واحد مسکونی خیر ساز در شیراز و سایر شهرهای استان فارس تامین شود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از ایرنا، معاون عمرانی استانداری فارس  گفت: بر اساس موافقت های انجام شده تا پایان زمان مسئولیت دولت یازدهم زمین مناسب برای تامین ۳۰۰ واحد مسکونی در شهر صدرای شیراز ، ۴۰۰ واحد مسکونی در سایر شهرهای استان و ۲۰۰ واحد مسکونی در لارستان و مناطق جنوبی استان فارس تامین می شود .

رضاییان همچنین برلزوم تعیین پراکنش مناسب درجانمایی احداث پروژه های خیرسازبرای نیازمندان تاکید کرد و گفت : اصرار و تاکیدها بر این است که احداث سرپناه برای نیازمندان در یک جا و در یک شهر و در یک محله متراکم نشود

رضاییان بیان کرد: شرکت عمران شهر صدرای شیراز و ادارات کل راه و شهرسازی فارس و لارستان دراین زمینه مساعدت خوبی داشته اند و زمین مناسب برای احداث یک هزار واحد مسکونی خیر ساز تامین خواهند کرد .

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۶:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین