پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 37 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

فیلمسازان 8 استان کشور در گراش گردهم می آیند

رئیس ارشاد گراش از برگزاری سیزدهمین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه کل در این شهرستان با حضور هنرمندان ۸ استان‌ خبر داد. به گزارش میلاد لارستان؛ عبدالمهدی آئینه‌افروز در گفت‌وگو با…

  1. رئیس ارشاد گراش از برگزاری سیزدهمین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه کل در این شهرستان با حضور هنرمندان ۸ استان‌ خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ عبدالمهدی آئینه‌افروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از برگزاری سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه کل به میزبانی شهرستان گراش خبر داد و اظهار داشت: سیزدهمین جشنواره­ منطقه‌ای فیلم کوتاه کل گراش با حضور ۸ استان کشور شامل فارس، هرمزگان، بوشهر، کرمان، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه برای برگزاری این جشنواره به عنوان بزرگترین رخداد هنری شهرستان گراش گفت: مقدمات این رخداد هنری در حال برگزاری است که از جمله می‌توان به برگزاری کارگاه سه روزه­ طراحی پوستر جشنواره با حضور استادان، طراحان و گرافیست‌های منطقه اشاره کرد.

رئیس اداره ارشاد گراش با بیان اینکه این جشنواره بناست در آذرماه برگزار شود، افزود: دبیرخانه جشنواره به زودی راه‌اندازی می‌شود تا نحوه ارسال آثار و موضوع فیلم‌ها مشخص و به اطلاع علاقه‌مندان قرار داده شود.

آیینه‌افروز بیان کرد: دوازده دوره­ گذشته این جشنواره با حضور سه استان برگزار شده که امسال با حضور فیلم‌سازانی از هشت استان کشور برگزار می‌شود و این امر زمینه‌ای برای برگزاری این جشنواره در سطح ملی است.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین