یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

بسیجیان پایگاه شهید خوشه چین،فاتح جام فوتسال در المپیاد صالحین

مسابقات فوتسال المپیاد صالحین حوزه بسیج شهداء به میزبانی پایگاه مقاومت شهید عبدالرضا خوشه چین به مناسبت یادبود مرحوج حاج باقر روئینا(پدر شهید) در محل سالن ورزشی ۹ دی برگزار…

مسابقات فوتسال المپیاد صالحین حوزه بسیج شهداء به میزبانی پایگاه مقاومت شهید عبدالرضا خوشه چین به مناسبت یادبود مرحوج حاج باقر روئینا(پدر شهید) در محل سالن ورزشی ۹ دی برگزار شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان در این دوره از مسابقات در قالب المپیاد صالحین که به میزبانی پایگاه مقاومت شهید خوشه چین در رده سنی نوجوانان ۱۳۸۱ به بالا برگزار شد که در نهایت تیم میزبان توانست با غلبه بر حریفان خود مقام اول و پایگاه مقاومت شهید فانی مقام دوم و پایگاه مقاومت جانبازان مقام سومی این دوره از مسابقات را کسب کنند.

برادر ناطقی مسئول برگزاری المپیاد های صالحین حوزه شهدا در حاشیه برگزاری این مسابقات اظهار داشت : هدف از برگزاری این مسابقات وحدت ، همدلی ، انس و مودت در میان نوجوانان در راستای تحکیم بنیه اعتقادی و معنوی آنان و ایجاد روحیه نشاط در بین بسیجیان است.
وی افزود : ان شاالله با برگزاری نظیر این مسابقات در رشته های مختلف ورزشی در بین نوجوانان و جوانان به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای نهادینه کردن سه عامل اساسی : تحصیل ، تهذیب ، ورزش جامه عمل بپوشانیم.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین