چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

زمین تصرف شده 7 هزار متری در گراش به جیب دولت بازگشت

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، گفت: توسط مأموران یگان حفاظت از اراضی ملی این اداره کل زمینی به مساحت ۷ هزار و ۶۵۵ متر مربع به ارزش ۵ میلیارد و…

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، گفت: توسط مأموران یگان حفاظت از اراضی ملی این اداره کل زمینی به مساحت ۷ هزار و ۶۵۵ متر مربع به ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال واقع در شهر گراش از شخص متصرف خلع ید شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان؛ محمدرضا باقری فرد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیاتی از ماموریت یگان حفاظت از اراضی ملی مستقر در اداره کل راه و شهرسازی لارستان در برخورد با متصرفان زمین در شهرستان گراش، اظهارداشت : متاسفانه برخی زمین خواران و متصرفان زمین با نگاهی بعضاً طلبکارانه خود را میراث دار زمین و املاک دولتی می دانند، حال آنکه این زمین ها برای تحقق اهداف دولت است.

وی با بیان اینکه هدف دولت تامین رفاه و آسایش ملت است و این تضییع حقوق شهروندان از سوی بعضی متصرفان به فرهنگی نادرست مبدل شده است، افزود: برای کوتاه کردن دست واسطه ها و متصرفان تا رسیدن به یک نتیجه مطلوب، رسالت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم را در این راستا در دستور کار خود قرار داده ایم.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با اشاره به ماموریت دایره حقوقی و یگان حفاظت از اراضی ملی این اداره کل، تصریح کرد: زمینی به مساحت ۷ هزار و ۶۵۵ متر مربع واقع در شهر گراش از شخص متصرف خلع ید شد.

این مسئوول یادآور شد: توسط شخص تصرف کننده در این زمین دیوارکشی، احداث باغ و دو باب اتاق نیز طی سالیان اخیر احداث شده بود.

باقری فرد ارزش این زمین را ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دانست و گفت: همه این اتفاقات نشان از عزم ادراه کل راه و شهرسازی لارستان در رفع تصرف از اراضی ملی است و حتی اگر سالیان سال هم اراضی در اختیار  متصرفین باشد در این خصوص بسیار جدی عمل خواهیم کرد، چراکه به خوبی واقفیم که این سرمایه های ملی و بیت المال مربوط به آحاد مردم و نسل آینده است.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۶:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین