سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 19

4 پیشنهاد به شهردار لار جهت زیباسازی شهر و شادابی مردم

جمعی از شهروندان لاری طی نامه ای خطاب به شهردار لار، ضن تشکر از زحمات وی خواستار رسیدگی به چند مورد اساسی در شهر لار جهت زیباسازی و خوشحالی مردم…

جمعی از شهروندان لاری طی نامه ای خطاب به شهردار لار، ضن تشکر از زحمات وی خواستار رسیدگی به چند مورد اساسی در شهر لار جهت زیباسازی و خوشحالی مردم شدند. در این درخواست که برای میلادلارستان ارسال شده است، آمده است:

شهردار لارستان كهن

۱) از تلاش طاقت‌فرساي جنابعالي در امر آسفالت خيابان بسيج بي‌نهايت سپاسگزاريم ولي يك قسمت از خيابان مقابل بازار امام اسفالت نشده است كه علت آن را نمي‌دانيم كه اين هم به طور صد در صد اطمينان داريم كه تا انتها آسفالت مي‌شود و اگر به تدريج خيابان‌هاي ارتباط به دو فلكه كه هزينه آن از مردم بين ۲۵ تا ۵۰ درصد در اين خيابان ها گرفته شود آسفالت شود حسابي نماي شهر تغيير مي‌كند و مردم احساس خوشحالي و آرامش مي‌كنند.

۲)بايد به كاشت درخت در دو طرف خيابان اهميت زيادي داد. هم از شهرقديم و هم از شهرجديد كه جاهاي خالي براي كاشت درخت زياد است، مخصوصاً بين دو شهر كه بارها هم گفته شده است مخصوصاً ما جنوبي‌ها بايد به فكر خنكي هوا هم باشیم.  البته همه كارها خواهد شد به شرطي كه با مديريت صحيح كار شود يعني درخت بايد خاك مناسب داشته باشد، آبياري به طور منظم انجام شود در فاصله كوتاهي چهره شهر دگرگون مي‌شود و مردم به آرامش مي‌رسند و از اين آرامش و زيبايي لذت مي‌برند.

۳) موضوع بعدی رنگ‌آميزي فلكه طاووس و بسيج مي‌باشد كه زيبايي خاصي به فلكه مي‌دهد و در روح و روان انسان‌ تأثير خوبي دارد. البته دقت شود كه از رنگ تاريخ‌دار استفاده شود تا رنگ آن خراب و ريخته نشود (همچون خيابان مسجد نبي و خيابان گمرك لارستان در قلات خاني که به علت رنگ تاريخ گذشته و فاسد به هم ريخته شده و گویا انگار رنگ‌آميزي نشده است.)

۴) موضوع آخر  ورودي‌های شهر است که بايد اهميت زيادي داد كه هويت و اصالت هر شهري را نشان مي‌دهد. البته يك ورودي خيلي خوب از سمت شهرقديم كه قبلاً هم در اين مورد بحث شده بود كه اگر لطف كنند اين را انجام دهند بسيار عالي خواهد شد؛ آن هم فلكه مدرس مي‌باشد كه يك تونل حفر كنند كه از پشت قلعه خارج شود كه اين جاده را به كمربندي وصل خواهد كرد و ورودي جالبي به دست خواهد آمد انشاءا…

 

جمعي از شهروندان

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “4 پیشنهاد به شهردار لار جهت زیباسازی شهر و شادابی مردم”

  1. محمد گفت:

    سلام
    کاشت درخت در تمامی نقاط شهر لار که شهر گرمسیری است و روزهای ابری در شهر بسیار کم است بسیار پیشنهاد مناسب و به جایی است که باید از درختهای مناسب در مقابل بادهای تابستاته باشد البته امسال باد تابستانه تا حالا یک روز بیشتر نداشتیم .
    سوالی که پیش میاد چرا درختان بلوار ۴۰متری اول رو با این وضعیت گرما و نیاز به سایه هرس شده است؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین