شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

جزئیات برنامه های تشییع و تدفین 9 شهید گمنام در لارستان

مسوول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان، جزئیات برنامه های تشییع و تدفین ۹ شهید گمنام در لارستان را تشریح کرد. امین دلخسته در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با تشریح…

مسوول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان، جزئیات برنامه های تشییع و تدفین ۹ شهید گمنام در لارستان را تشریح کرد.
امین دلخسته در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با تشریح مراسم استقبال، وداع و تدفین شهدای گمنام در شهرهای لار، اوز و لطیفی، اظهار داشت: در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) شاهد تشییع باشكوه پیکر ۹ شهید گمنام در سطح لارستان خواهیم بود که ۵ پیکر مطهر در لار، ۳ پیکر مطهر در اوز و یک شهیدگمنام در لطیفی تشییع و تدفین خواهند شد.

وی افزود: کاروان شهدا، چهارشنبه وارد لار خواهد شد و مراسم استقبال از ۵ شهید عصر این روز در ساعت ۱۹ در محل خیابان فاطمیه واقع در پشت حرم مطهر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان صورت می گیرد.

مسوول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان تصریح کرد: پس از آن، پیکرهای مطهر توسط مردم شهیدپرور لارستان به مسجد جامع منتقل و بعد از برگزاری نماز مغرب و عشاء مراسم شبی با شهدا با سخنرانی امام جمعه لار و مرثیه خوانی ذاکرین اهل بیت(ع) همراه خواهد بود.

دل خسته بیان کرد: مراسم خاکسپاری ۵ شهیدگمنام در شهر لار ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۹ تیرماه جاری همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) از مقابل تالار وحدت به سمت بوستان شهدای گمنام واقع در روبروی پارک ملت شهر لار تشییع و تدفین خواهند شد.

وی یادآور شد: تشییع و تدفین شهدا در اوز لارستان پس از استقبال علما و مردم غیوز اهل تسنن، در روز چهارشنبه هفته جاری پس از نماز مغرب و عشاء مراسم وداع با شهدا در مسجد اهل بیت(ع) شهر اوز برگزار و مراسم تشییع و تدفین نیز عصر روز پنجشنبه ساعت ۱۸ از جلوی شهرداری به سمت گلزار شهدای این شهر انجام می شود.

مسوول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لارستان، افزود: همچنین در شهر لطیفی، مراسم شبی با شهدا در روز چهارشنبه برگزار و پیکر مطهر یک شهید گمنام در روز پنجشنبه ۲۹ تیرماه پس از تشییع بر دستان مردم شهیدپرور این شهر، در مقبره شهدا آرام خواهد گرفت.

به گزارش میلاد لارستان؛ پیكرهای مطهر تعداد دیگری از شهدای گمنام تازه تفحص شده، علاوه بر لارستان، در شهرستان های شیراز، مهر، لامرد و فیروزآباد به خاك سپرده خواهند شد.
نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۸:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “جزئیات برنامه های تشییع و تدفین 9 شهید گمنام در لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    با سلام
    آیا امکان دارد که شهدا در وسط برج میدان امام خمینی لارستان دفن شوند؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین