جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

اعزام ورزشکار لاری به مسابقات المپیک ناشنوایان جهان

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از اعزام ورزشکار این شهرستان به رقابت‌های المپیک ورزشی تابستانه ناشنوایان جهان خبر داد. محمدحسن طیبی  از حضور ورزشکار بدمینتون باز لاری در مسابقات…

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از اعزام ورزشکار این شهرستان به رقابت‌های المپیک ورزشی تابستانه ناشنوایان جهان خبر داد. محمدحسن طیبی  از حضور ورزشکار بدمینتون باز لاری در مسابقات المپیک تابستانه ناشنوایان جهان در ترکیه خبر داد و اظهارداشت: مسعود محسن‌پور به‌عنوان تنها نماینده بدمینتون ایران در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه محسن‌پور فردا جمعه ۳۰ تیرماه برای حضور در این رقابت‌ها به ترکیه اعزام می‌شود، افزود: در المپیک تابستانه ۲۰۱۷ ترکیه ۳ هزار ورزشکار حضور دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان بیان کرد: ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها در رشته‌های تیراندازی، دوومیدانی، بدمینتون، بسکتبال، بولینگ، دوچرخه سواری، فوتبال، گلف، کشتی فرنگی، هندبال، جودو، کاراته، پینگ پنگ، بازی‌های ساحلی، کشتی آزاد، تکواندو، تنیس، والیبال و شنا با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش فارس، بیست و سومین المپیک ورزشی تابستانه ناشنوایان جهان از امروز در سامسون ترکیه آغاز و تا هشتم مرداد ادامه دارد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین