سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

اختصاص 10 درصد از پاداش همکاری یک ماهه کشاورزان فارس به لارستان

مدیر توزیع نیروی برق لارستان، گفت: ۱۰ درصد از کل پاداش تخصیصی به مشترکین کشاورزی در حوزه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به کشاورزان لارستان اختصاص یافت. به گزارش…

مدیر توزیع نیروی برق لارستان، گفت: ۱۰ درصد از کل پاداش تخصیصی به مشترکین کشاورزی در حوزه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به کشاورزان لارستان اختصاص یافت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی نیروی توزیع برق لارستان؛ امین دامن کشان عصر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار داشت: از شروع دوره همکاری مشترکین کشاورزی تاکنون تعداد ۷۰۶ مشترک کشاورزی در سطح لارستان با امضا تفاهم نامه همکاری و خاموش کردن چاه های خود در ساعت ۱۲-۱۶ موفق به دریافت ۱۱۱ میلیون تومان پاداش همکاری شدند.

مدیر توزیع نیروی برق لارستان افزود: ۳۶۱ مشترک کشاورزی دارای کنتور هوشمند در سطح لارستان نیز با رعایت عدم مصرف در ساعات اوج بار مبلغ ۷۳ میلیون تومان پاداش دریافت که در صورتحساب برق آنها لحاظ شده است.

این مسوول تصریح کرد: در مجموع پاداش تخصیصی به لارستان در یک ماه اخیر ۱۸۴ میلیون تومان بوده که ۱۰ درصد از کل سهم شرکت توزیع برق فارس است.

مدیر توزیع نیروی برق لارستان در پایان با توجه به نقش مهم کشاورزان در مدیریت بار شبکه و گذر از پیک تابستان از کلیه کشاورزان خواست تا همکاری خود را با مدیریت برق لارستان تا پایان دوره یعنی ۱۵ شهریورماه ادامه دهند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اختصاص 10 درصد از پاداش همکاری یک ماهه کشاورزان فارس به لارستان”

  1. مسعود گفت:

    جناب دامن کشان ،چند وقتي است خاموشيهاي گسترده اي در نقاط مهم شهر در شب و نقاط تفريحي مشاهده ميشه ،از فلکه ي طاووس تا پارک حاشيه بلوار چند شبي است روشنايي بلوار قطع ،همچنين بلوار نخل بسمت فرودگاه از هر پنج نير برق يکي فقط روشنايي دلرد ،مسوول اين امر کيست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین