دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

بازدید فرماندار ویژه لارستان از قرارگاه 34 ساله فرهنگی لارستان

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از مرکز آموزش امام جعفر صادق(ع) بازدید کرد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛جلیل حسنی معاون…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از مرکز آموزش امام جعفر صادق(ع) بازدید کرد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از مرکز آموزش امام جعفرصادق(ع) این شهرستان بازدید و با مدیر،کارکنان و دانش آموزان این مرکز دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار محمد زارع مدیر مرکز آموزش امام جعفرصادق(ع) لارستان در سخنانی اظهار داشت:این مرکز یک نهاد مردمی با گرایش فرهنگ دینی و قرآنی است که در سال ۶۲ به همت سردار شهید نجفعلی مفید و با کمک دوستان فرهنگی این شهید بزرگوار در سطح شهرستان بنیان نهاده شد. وی افزود: بیش از ۳۴ سال است که همه ساله در فصل تابستان دانش آموزانی از روستاهای لارستان بزرگ به مرکز شهر لار می آیند و در طول یک ماه و به طور شبانه روزی و رایگان در این مرکز دینی و قرآنی علاوه بر فراگیری قرآن، احکام، نهج البلاغه، اخلاق اسلامی،تاریخ اسلام وکمک های اولیه ، از دیگر برنامه های فرهنگی، تفریحی و سرگرمی همچون استخر، مسابقات ورزشی و بازدید از زورخانه، کانون های فرهنگی، فرودگاه و اماکن مذهبی و تاریخی بهره می برند. زارع ادامه داد:این برنامه ها از صبح زود همراه با اجرای مراسم صبحگاه آغاز شده و تا زمان خواب ادامه می یابد.

محمد زارع اوج برنامه های این مرکز فرهنگی- دینی را اردوی مشهد مقدس بیان کرد و افزود: از دیگر برنامه های مرکز علاوه بر برنامه های آموزشی، فرهنگی، تفریحی و ورزشی، اردوی مشهد مقدس است که دست این عزیزان روستایی و محروم را به ضریح نورانی امام رضا (ع) می رساند و این اردو یکی از شیرین ترین بخش برنامه های مرکز است که همه ساله اجرا می شود.

مدیر مرکز آموزش امام جعفرصادق(ع) تصریح کرد: موضوعی که نباید ناگفته بماند این است که این مرکز تحت نظارت و تولیت عالیه حضرت آیت الله سید عبدالعلی آیت اللهی (ره) اداره می شده و تا زمان حیات ایشان استمرار داشته و بعد از رحلت آن بزرگوار طبق حکم کتبی خود حضرت آقا یکی از دست اندرکاران مرکز به عنوان متولی این مجموعه فرهنگی- دینی انتخاب شده است.

وی افزود: مرکز آموزش امام جعفرصادق(ع) علاوه بر متولی یک هیئت امناء و هیئت اجرایی دارد که همه ساله این برنامه ها را به سر منزل مقصود می رسانند و ان شاءالله بتوان تا نهایت این مسیر را طی نمود.

فرماندار ویژه لارستان نیزدرسخنانی کوتاه از مدیر،کارکنان و مدرسین این مرکزکه بصورت افتخاری و بدون هیچ چشمداشتی هر ساله در فصل تابستان به ارائه خدمت به دانش آموزان عزیز روستایی می پردازند؛تقدیروتشکر کرد.

گفتنی است امسال نیز ۵۰ نفر از دانش آموزان روستاهای بریز،درز،سایبان،علی آباد،مهرآباد،زاهد محمود، چاه نهر،شرفویه،بالاده و از شهرهای بیرم و عمادده در این مرکز زیر نظر ۶ مدرس آموزش های لازم را فرا می گیرند و در پایان دانش آموزان برتر به مشهد مقدس اعزام می شوند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین