دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 32 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

پایان رقابت 1000 فوتبالیست در فستیوال بزرگ شهر خور

رقابت ۱۰۰۰ فوتبالیست از شهرستان های لارستان و گراش در فستیوال بزرگ که به میزبانی شهر خور برگزار شد، با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد. به…

رقابت ۱۰۰۰ فوتبالیست از شهرستان های لارستان و گراش در فستیوال بزرگ که به میزبانی شهر خور برگزار شد، با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ این دوره از مسابقات از طرف مدرسه فوتبال نبرد خور با همکاری هیئت فوتبال این شهر با حمایت اداره ورزش و جوانان لارستان و شورای ورزشی شهر خور با حضور تمام تیم های مدارس فوتبال فعال در رده های پایه شهرستان های لارستان و گراش برگزار شد.

این مسابقات با حضور ۵۵ تیم از ۲۴ باشگاه، در ۶ رده سنی از ۷ تا ۱۸ سال از چهارشنبه ۲۸ تیرماه سال جاری کار خود را آغاز و پس از ۱۹ روز رقابت نفس گیر در زمین چمن استادیوم فتحعلی آل خواجه شهر خور، در آئین باشکوهی در عصر روز چهارشنبه ۱۸ مردادماه به کار خود پایان داد.

در مجموع رده های سنی و تیم های مختلف، ۹۹۰ بازیکن، ۱۰۸ کادر فنی، ۵۵ تیم از ۲۴ باشگاه حضور داشتند که ۱۴۲ بازی را به عرصه نمایش گذاشتند.

به گزارش میلاد لارستان؛ در پایان این رقابت ها به تفکیک رده های سنی نتایج زیر بدست آمد:

در رده زیر ۹ سال به ترتیب مدرسه فوتبال شهید چمران لارستان، شاهین عمادشهر و نبرد خور حائز رتبه های برتر شدند.

در رده زیر ۱۱ سال به ترتیب مدرسه فوتبال شهید چمران لارستان، شهرداری لطیفی و وحدت خور به مقام های برتر دست یافتند.

در رده زیر ۱۳ سال تیم های مدرسه فوتبال شهید چمران لارستان، نبرد خور رده های نخست و دوم را از آن خود کردند و تیم های خلیج فارس گراش و اتحاد هرمود به طور مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

در رده زیر ۱۴ سال تیم های خلیج فارس گراش، مدرسه فوتبال فیشور قهرمان و نائب قهرمان شدند و تیم های مدرسه فوتبال شهید چمران لارستان و وحدت خور به صورت مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.

در رده زیر ۱۶ سال یا نوجوانان به ترتیب تیم های هیئت فوتبال بیرم، گراش جوان به ترتیب اول و دوم شدند و تیم های امید روستای دشتی و نبرد لار به طور مشترک سوم شدند.

در رده جوانان یا زیر ۱۹ سال نیز تیم های گراش جوان و نبرد لار قهرمان و نائب قهرمان شدند.

همچنین در این مسابقات مدرسه فوتبال فیشور به عنوان تیم اخلاق برگزیده شد.

در بخش بهترین بازیکن نیز، در رده زیر ۹ سال ابراهیم جوکار از نبرد خور، رده زیر ۱۱ سال امیرحسین رنجبری از وحدت خور، عبدالله احمدی از امید زروان و محمدامین اسماعیل زاده از مدرسه فوتبال شهید چمران لارستان، در رده زیر ۱۳ سال ایوب جمالی از نبرد خور، محمد خلیلیان از مدرسه فوتبال شهید چمران لارستان، در رده زیر ۱۴ سال خالد فرهادی از مدرسه فوتبال فیشور و بهنام استوار از خلیج فارس گراش، در رده زیر ۱۶ سال یزدان خورشیدپور از گراش جوان و در رده جوانان محمد صحراگرد از گراش جوان، محمد نورزهی از نبرد لار و احمد پویا از نبرد خور کسب کردند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۶:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین