جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

فعال بودن بیش از 30 تخت مراقبت‌های ویژه در بیمارستان لار/ انجام 55 عملیات موفق توسط اورژانس هوایی لارستان

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان از فعال بودن بیش از ۳۰ تخت مراقبت‌های ویژه در بیمارستان امام رضا (ع) شهر لار خبر داد و گفت: از ابتدای شروع بکار اورژانس…

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان از فعال بودن بیش از ۳۰ تخت مراقبت‌های ویژه در بیمارستان امام رضا (ع) شهر لار خبر داد و گفت: از ابتدای شروع بکار اورژانس هوایی در لارستان، ۵۵ عملیات موفق انجام‌شده است.

به گزارش میلاد لارستان، عاطفه رئوفی در نشست خبری ضمن تقدیر از همت خیرین بخش اوز در احداث دانشکده بهداشت، اظهار داشت: در این دانشکده بهترین آزمایشگاه‌های موجود در منطقه با تجهیزات بسیار تخصصی وجود دارد که همین امر باعث ایجاد رشته‌های خاصی شده که برای دانشجویان بار علمی مناسبی را به همراه دارد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان بیمارستان شهر بیرم را یکی از بهترین بیمارستان‌های این شهرستان درزمینهٔ «هتلینگ» دانست و تصریح کرد: مدیر و کارکنان بیمارستان و خیرین بیرم توانسته‌اند با فراهم‌سازی زیرساخت‌ها، علاوه بر مردم این بخش به مراجعه‌کنندگان شهرستان‌های مُهر و لامرد نیز پوشش دهند و آنچه در خصوص نبود متخصص رادیولوژی در این بیمارستان مطرح می‌شود به دلیل آن است که این تخصص از کمبودهای منطقه است.

این مسئول با تقاضا از مردم و به‌ویژه رسانه‌ها برای امیددهی به افراد جامعه، ادامه داد: برخی از افراد با نشر اکاذیب در فضای مجازی باعث رواج روحیه منفی در جامعه می‌شوند و به همین دلیل رسانه‌ها بهتر است پیش از درج انتقاد پیگیر موضوع از روابط عمومی باشند.

وی بابیان اینکه از آغاز طرح تحول سلامت استخدامی‌های زیادی درزمینهٔ پشتیبانی، خدماتی، پرستاری و مامایی صورت گرفته است، گفت: بنا به اذعان دکتر لطافتی از متخصصین قلب در آمریکا در بازدید از بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام رضا (ع) شهر، بخش‌های این بیمارستان به لحاظ ساختاری شبیه آن چیزی است که در آمریکا می‌سازند.

رئوفی به لحاظ رتبه‌بندی، بیمارستان امام رضا (ع) شهر لار را در رتبه یک معرفی کرد و افزود: توسعه بخش‌های CCU، افزایش تخت‌های ICU به ۱۰ تخت، افتتاح بخش NICU با ۱۰ تخت، اورژانس هوایی، افزایش تجهیزات پزشکی، توسعه اورژانس، فعال بودن بیش از ۱۲۰ تخت و غیره ازجمله دستاوردهای مهم در بیمارستان لارستان است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به انجام موفقیت‌آمیز ۵۵ عملیات توسط اورژانس هوایی این شهرستان تصریح کرد: راه‌اندازی اورژانس جاده‌ای در روستای درز و سایبان بافاصله ۱۵۰ کیلومتری از دغدغه‌های دانشکده علوم پزشکی لارستان است و تا زمانی که زیرساخت‌های مخابراتی، راه و غیره در این منطقه فراهم نشود، نمی‌توان خدمات‌دهی کرد و برای این مهم نیاز به عملیاتی شدن سهم هر ارگان است.

وی بابیان اینکه برای احداث و ساماندهی ورودی بیمارستان امام رضا (ع) شهر لار نیاز به همکاری چند ارگان نظیر بانک، گاز، شهرداری و غیره است، یادآور شد: فراخوان طراحی لابی و ورودی بیمارستان امام رضا (ع) صادر شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

7 Responses to “فعال بودن بیش از 30 تخت مراقبت‌های ویژه در بیمارستان لار/ انجام 55 عملیات موفق توسط اورژانس هوایی لارستان”

  1. عزيزي گفت:

    توضيح بفرماييد،تا الان اورژانس هوايي جهرم به شهرهاي خنج و بيرم لارستان که حداقل در محدوده ي لارستان هستند خدمات ارائه کرده،اورژانس هوايي لارستان پس چه کاره است ،دوما چرا اکثر مريضها و بيماران اورژانس هوايي به جهرم و شيراز منتقل ميشن اين نشانه. ضعف بيمارستان نيست؟

  2. بنارويه گفت:

    خانم دکتر رئوفي ضمن تشکر از حمات شما و همکاران محترم،کم و کاستيها زياده الان بيماران از روستاها و بخشهاي مختلف به بيمارستانهاي شهرستانهاي همجوار مثل جهرم و …،مراجعه مي کنند

  3. ابراهيم ... گفت:

    ارتقاي سازماني دانشکده علوم پزشکي به دانشگاه علوم پزشکي لارستان سرانجام چه شد،الان چند ساليست که مسوولين محترم ميگن در حال پيگيري هستيم ،

  4. شهروند گفت:

    خانم دکتر رئوفی دوره مدیریت شما بدترین دوره در طول حداقل ۱۵ سال گذشته بود. متاسفانه نمیدانیم چرا در نبود یک رییس کارامد و قبول نکردن پست ریاست توسط هیچ کدام از مدیران لاری حوزه بهداشت و درمان ،دکترجعفرپور فشار اورد که شما که کمترین تجربه هم در حوزه مدیریت بهداشت و درمان نداشتید بشوید رییس. نه کارمندان از مدیریت شما راضی اند نه مراجعین و نهایتا بیماران از این روند درمانی. اگر طرح های تسهیلاتی دولت هم نبود دیگر واقعا میشد جهنم درمان!
    ما لاری ها واقعا قانع و ماخوذ به حیاییم. کی باید یک مدیر باتجربه و شایسته بیاید؟
    کاش همان دکتر هوشنگ جعفرپور یا دکتر اقتداری مسولیت را قبول میکردند و شما تازه میرفتی دنبال تجربه کردن در حوزه پزشکی خودتان چه رسد به مدیریت!!!!!!

  5. ناشناس گفت:

    ایکاش پرسنل بیمارستان برخورد مناسبی داشتند.

  6. ناشناس گفت:

    یعنی آمریکا اینقدر از درمان عقب افتاده .

  7. ناشناس گفت:

    وای خانم دکتر چقدر شرح وظایفتان را رسانه ای می کنید .درعمل هیچکدام حرفهایتان درست نیست .ساخت و سازها هم که مال خیرینه

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین