شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

استقرار 7 اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی لارستان در روز عید قربان

رئیس اداره دامپزشکی لارستان، گفت: در قالب ۷ اکیپ ثابت و سیار، ۳ دکتر دامپزشک و ۳ کارشناس بهداشت گوشت نظارت بهداشتی خود را در سطح شهرستان اعمال می کند….

رئیس اداره دامپزشکی لارستان، گفت: در قالب ۷ اکیپ ثابت و سیار، ۳ دکتر دامپزشک و ۳ کارشناس بهداشت گوشت نظارت بهداشتی خود را در سطح شهرستان اعمال می کند.

دکتر  مسعود محجوب در گفت و گو با میلاد لارستان؛ ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان به همشهریان عزیز از طرح ویژه نظارت بهداشتی دام در این روز خبر داد .

رئیس اداره دامپزشکی لارستان، افزود: به منظور حفظ سلامتی شهروندان و تامین بهداشت عمومی تیمهای ویژه بازرسی در سطح شهرستان تشکیل  و امر نظارت بهداشتی این ایام مبارک را بر عهده خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد : اداره دامپزشکی لارستان در قالب ۷ اکیپ ثابت و سیار، ۳ دکتر دامپزشک و ۳ کارشناس بهداشت گوشت نظارت بهداشتی خود را در سطح شهرستان اعمال می کند.

رئیس اداره دامپزشکی لارستان کشتارگاه های دام شهرستان از ساعت ۶ صبح روز عید سعید قربان تا ساعت ۱۳ ظهر به منظور پذیرش دامهای قربانی و ذبح آنها باز بوده و همچنین بازرسین بهداشتی گوشت در محل کشتارگاه و جایگاه های ثابت و سیار مشخص شده مستقر و آماده ارائه خدمات رایگان به شهروندان عزیز هستند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۶:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین