پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس پیشنهاد داد

راه اندازی شعبه ای از بنیاد خیرین اشتغالزا و کارآفرین استان فارس در لارستان

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس خواستار راه اندازی شعبه ای از بنیاد خیرین اشتغالزا و کارآفرین استان فارس در لارستان در راستای هدایت سرمایه های ارزشمند خیران…

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس خواستار راه اندازی شعبه ای از بنیاد خیرین اشتغالزا و کارآفرین استان فارس در لارستان در راستای هدایت سرمایه های ارزشمند خیران به بخش اشتغال شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان، همزمان با هفته دولت و در آستانه هفته تعاون، یک مجتمع مسکونی تعاونی در لارستان به بهره برداری رسید و ساخت یک مجتمع دیگر آغاز شد.

در مراسمی که به همین منظور تدارک یافته بود مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس و شماری دیگر از مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند.

پروژه به بهره برداری رسیده با نام «مجتمع مسکونی نیکان» متعلق به شرکت تعاونی تدبیر و امید لارستان است که با مجموع هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال در قالب ۶ بلوک ۷ طبقه ساخته شده و ۸۸ واحد ۲ و ۳ خوابه با متوسط مساحت هر واحد ۹۵ متر مربع را شامل میشود.

پروژه دیگر که ساخت آن آغاز گردید فاز دوم سایت آپارتمانی شرکت تعاونی نور ایراهستان است که در قالب آن قرار است ۱۱۰ واحد مسکونی ۲ و ۳ خوابه با مجموع زیربنای ۱۶۵۰۰ مترمربع و برآورد مجموع هزینه ۱۸۰ میلیارد ریال در مدت ۳۰ ماه ساخته و به متقاضیان واگذار شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس در مراسمی که به همین منظور با حضور معاون گردشگری استانداری فارس، فرماندار ویژه لارستان و جمعی دیگر از مدیران شهرستانی ترتیب یافته بود، «اشتغال» را محور سخنان خود قرار داد و گفت: مهمترین دغدغه امروز کشور ما «اشتغال» است.

سهراب مختاری خاطر نشان ساخت ایجاد اشتغال تنها وظیفه یک وزارتخانه، دولت و حتی حاکمیت نیست بلکه موفقیت در این عرصه نیازمند یک عزم ملی و مشارکت مردم و حاکمیت است.

وی افزود: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس برای بهبود وضعیت اشتغال بیش از ۴۰ طرح و برنامه ملی و استانی در اختیار دارد که از میان آنها در حال حاضر ۴ طرح شامل: «روستای فاقد بیکار»، «مهارت آموزی کارجویان در محیط کار واقعی»، «کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی» و «توسعه اشتغال پایدار(تکاپو)» در دست اجرا و پیگیری است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس مهمترین مزیت اشتغال لارستان را در حوزه «خدمات و گردشگری» دانست و به مدیران شهرستانی توصیه کرد به دنبال راهکارهایی باشند که اولاً به جذب گردشگر و ثانیاً به افزایش مدت ماندگاری گردشگران در این شهرستان منجر شود.

مختاری همچنین راه اندازی شعبه ای از بنیاد خیرین اشتغالزا و کارآفرین استان فارس در لارستان را پیشنهاد داد و آن را در راستای هدایت سرمایه های ارزشمند خیران به بخش اشتغال مفید ارزیابی کرد.

در حاشیه سفر مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس به لارستان وی با رئیس جدید شورای اسلامی و شهردار لار برای رفع مشکلات مجتمع ورزشی کارگران لارستان که زمان زیادی است ساخت آن متوقف مانده است به رایزنی پرداخت و توافقاتی را حاصل کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۷:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “راه اندازی شعبه ای از بنیاد خیرین اشتغالزا و کارآفرین استان فارس در لارستان”

  1. […] شهریور۹۶ بود که مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس در سفر به لارستان خواستار راه اندازی شعبه ای از بنیاد خیرین اشتغالزا و کارآفرین استان فارس در این منطقه در راستای هدایت سرمایه های ارزشمند خیران به بخش اشتغال شده بود.  (+) […]

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین