چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

پرواز تیم شهید چمران به سمت ازبکستان/ بانوان لاری به دنبال فتح آسیا

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان به‌نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران عازم مسابقات آسیایی در کشور ازبسکتان شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، در دورانی که…

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان به‌نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران عازم مسابقات آسیایی در کشور ازبسکتان شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، در دورانی که چراغ تیم‌های ورزشی استان فارس کم‌سو و کم‌فروغ شده، بانوانی از جنوب استان فارس گوی سبقت را از مدعیان ربوده و در اوج گمنامی بر قله هندبال کشور ایستادند.

این تیم برخلاف تصور افرادی که پول را تنها راه درخشش در عرصه‌های قهرمانی می‌دانند؛ در اوج بی‌پولی و بدون ادعا آسیایی شد تا ثابت کند پول، حلال مشکلات نیست.

بانوان لاری که تازه در مسیر قهرمانی گام نهاده بودند برای ادامه این مسیر و رسیدن به قله‌های تعالی با بی‌مهری‌هایی مواجه شدند که آنها را از حضور در جام آسیایی و لیگ برتر محروم می‌کرد.

تلاش مسؤولان لارستان برای عدم توقف قطار پیشرفت این تیم سبب شد تا این قطار از مسیر خود منحرف نشود و همچنان محکم و استوار این راه را بپیماید.

مسؤولان باشگاه شهید چمران لارستان برای حضور قدرتمندانه این تیم در مسابقات آسیایی در ابتدا ضمن حفظ شاکله تیم، نشمین شافعیان را که از مربیان مطرح کشور بود و ۷ سال سابقه ۷ هدایت تیم ملی را در کارنامه خود داشت، به‌عنوان سرمربی این تیم به‌خدمت گرفتند.

با ورود شافعیان به کادر فنی تیم هندبال بانوان لارستان، تغییر و تحولاتی در این تیم رقم خورد و حضور بازیکنان جدید و مطرح کشور و جذب یک بازیکن خارجی از اقداماتی بود که سرمربی جدید این تیم با شناخت و تجربه‌ای که از تیم‌های کشور و حضور در مسابقات برون‌مرزی داشت، انجام داد.

با مشخص شدن تکلیف بازیکنان و کادرفنی تیم شهید چمران لارستان، تمرینات تیم از مردادماه به‌طور رسمی کلید خورد تا این تیم در ۲ ماه مانده به آغاز مسابقات آسیایی، به آماده‌سازی خود برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها اقدام کند.

تیم شهید چمران چند روز مانده به اعزام مسابقات در تهران اردو زد تا ضمن برگزاری چند دیدار دوستانه، آخرین تمرینات خود را زیر نظر مربیان انجام دهد.

بانوان لاری پنجشنبه ۳۰ شهریور عازم قزاقستان شده و پس از ۱۸ ساعت توقف در این کشور به ازبکستان محل برگزاری مسابقات هندبال بانوان آسیا عزیمت می‌کنند.

سرپرست تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان پیش از عزیمت به مسابقات آسیایی در گفت‌وگویی با اشاره به آمادگی تیمش برای حضور در این رقابت‌ها گفته بود: خوشبختانه تیم ما از جمله تیم‌های خصوصی است که تاکنون نه از جهت مالی و نه از جهت امکانات مشکلی نداشته و همواره دستمزدهایمان را سر موعد خود دریافت کرده‌ایم.

به گفته فاطمه کاملی تمام هزینه‌های اعزام به این مسابقات را مدیر باشگاه پرداخت کرده است؛ البته مدیران استان هم قول همکاری داده‌اند اما تاکنون چیزی پرداخت نشده است؛ به هر صورت امیدواریم این اتفاق هر چه زودتر رخ دهد تا مسؤولان باشگاه از تیم‌داری منصرف نشوند.

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان که در مسابقات آسیایی با ۶ تیم رقابت می‌کند در نخستین دیدار خود روز شنبه اول مهرماه به مصاف آلماتی می‌رود.

قزاقستان، ازبکستان، ازبکا و هندوستان دیگر حریفان تیم شهید چمران لارستان در دومین دوره مسابقات هندبال بانوان آسیا است.

گزارش از مهدی رحمانیان

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین