پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 25 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

از سربازان نمونه یگان های نظامی مستقر در لارستان تجلیل شد

طی آئینی با حضور فرماندهان و سربازان وظیفه، یادواره ۴۰ شهید سربازن شهرستان لارستان برگزار و از سربازان نمونه یگان های مستقر در یگان های نظامی لارستان تجلیل شد. به…

طی آئینی با حضور فرماندهان و سربازان وظیفه، یادواره ۴۰ شهید سربازن شهرستان لارستان برگزار و از سربازان نمونه یگان های مستقر در یگان های نظامی لارستان تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ طی آئینی با حضور فرماندهان و سربازان وظیفه نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در لارستان، معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان، شهردار لار، خانواده معظم شهدا، جمعی از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس، یادواره ۴۰ شهید گلگون کفن شهرستان لارستان در محل گلزار شهدای مرکزی شهر لار برگزار شد.

در این مراسم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان با تأکید بر قداست جایگاه سرباز، اظهار داشت: انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی باعث هویت بخشیدن به سربازان به واسطه حضور پررنگ و تأثیرگذار آنان در ادوار مختلف به ویژه در دوران دفاع مقدس است.

امیر جاهدی با تأکید بر پرورش نیروهای انقلابی و جهادگر در عرصه های مختلف، افزود: علاوه بر تلاش سربازان وظیفه در بهره گیری از دوران ۲ ساله خدمت مقدس سربازی، باید مسؤولان آنان را در تراز نیروهای انقلابی تربیت کنند.

در ادامه این مراسم، از مادر سرباز شهید جاویدالاثر قنبری تجلیل و از کتاب «بچه های روح الله» نوشته طوبی معتمد لاری از نویسندگان لارستان کتب دفاع مقدس رونمایی شد.

در پایان این برنامه نیز، از تعدادی از سربازان نمونه یگان های نظامی و انتظامی مستقر در شهرستان لارستان تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ روایتگری، سخنرانی، مداحی، سینه زنی و پخش کلیپ از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین