جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اهدای 24 هزار سی سی خون توسط مردم بیرم لارستان

در آستانه عاشورای حسینی و همزمان با هفته دفاع مقدس مردم نوع دوست بیرم لارستان، برای نجات جان بیماران بالغ بر ۲۴ هزار سی سی از خون خود را اهداء…

در آستانه عاشورای حسینی و همزمان با هفته دفاع مقدس مردم نوع دوست بیرم لارستان، برای نجات جان بیماران بالغ بر ۲۴ هزار سی سی از خون خود را اهداء کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون لارستان؛ مردم نوع دوست شهر بیرم برای نجات جان بیماران در بیمارستانها و مراکز درمانی با حضور در مرکز جامع سلامت این شهر، محل استقرار تیم سیاری انتقال خون لارستان، اقدام به عمل خداپسندانه اهداء خون کردند .

در این برنامه که توسط انتقال خون لارستان و با همکاری مرکز جامع سلامت شهر بیرم اجرایی شد، ۷۶ نفر پذیرش و ۵۴ نفر موفق به اهدای خون شدند که در مجموع ۲۴ هزار سی سی خون جمع آوری شد.

در این راستا پایگاه انتقال خون لارستان از همشهریان خواست تا جهت تامین خون مورد نیاز بیماران مراکز درمانی و بیمارستانی همه روزه جهت اهدای خون به پایگاه های انتقال خون لارستان واقع در شهرجدید بلوار جمهوری اسلامی و شهرقدیم واقع در خیابان حاج غفوری مراجعه و با اهدای بخشی از خون خود نجات بخش جان بیماران شوند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱:۳۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین