یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کاشت درخت در پارک جنگلی شهر خور

برنامه کاشت نهال و بذر در پارک جنگلی خور به میزبانی انجمن سبزاندیشان خور؛ با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر خور و با…

برنامه کاشت نهال و بذر در پارک جنگلی خور به میزبانی انجمن سبزاندیشان خور؛ با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر خور و با حضور امام جمعه محترم شهر جناب آقای سید محمدنور دانش پنجشنبه ۶ مهرماه ۹۶ برگزار شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از خور؛ طرح کاشت نهال و بذر با هدف “فرهنگ سازی برای حفظ محیط زیست و احیای مجدد پارک جنگلی و همچنین آموزش به کودکان و دانش آموزان و آشنا کردن آنان با چگونگی حفاظت از محیط‌زیست، مدرسه محور و دانش آموز محور اجرا شد.

این برنامه با حضور دانش آموزان دبیرستان خواجه نصیر و نونهالان و نوجوانان مدرسه فوتبال نبرد خور برگزار شد.

در ابتدای برنامه جناب آقای مهندس رضایی رییس منابع طبیعی لارستان توضیحاتی پیرامون درختکاری و نحوه کاشت نهال و بذر به حضار و دانش آموزان دادند.

۱۲۰ نهال کُنار(سدر)، کهور، شمشاد، شاتوت، سپستان، و حدود ۲۰ پد کاکتوس علوفه ای و نیز تعداد زیادی بذر کنار، کهور و سپستان در پارک جنگلی کاشته شد که با هماهنگی های انجام شده با شهرداری بصورت مداوم آبیاری می شود.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین