جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

آماده‌باش اورژانس لارستان در تاسوعا و عاشورای حسینی

رییس اورژانس لارستان از آمادگی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی لارستان برای خدمت رسانی به عزاداران در ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به…

رییس اورژانس لارستان از آمادگی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی لارستان برای خدمت رسانی به عزاداران در ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان؛ مسعود حاجی رجبی از آمادگی اورژانس ۱۱۵ لارستان در ایام سوگواری حسینی خبر داد و اظهار داشت: اورژانس لارستان با ۱۶ پایگاه فعال شهری و جاده ای و یک فروند بالگرد اورژانس هوایی و همراهی ۸۷ پرسنل عملیاتی و ارتباطاتی، در آماده‌باش کامل بوده و آماده‌ی خدمت‌رسانی به مردم عزیز شهرستان است.

وی در ادامه از هیئت‌های مذهبی و عزاداران حسینی درخواست کرد به منظور ارائه خدمات بهتر و امکان خدمت رسانی به موقع، نهایت همکاری را با این مرکز داشته باشند و در صورت نیاز  مسیر را برای امدادرسانی عوامل ۱۱۵ باز کنند.

رییس اورژانس لارستان تصریح کرد: جهت امداد رسانی به موقع در این ایام علاوه بر فعال بودن مراکز شهری و جاده ای دو دستگاه آمبولانس با کلیه تجهیزات و چهار پرسنل فعال در مسیرهای دسته های سینه زنی و عزاداری مستقر است.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین