شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

انجام 88 ماموریت اورژانس لارستان در تاسوعا و عاشورای حسینی

مسوول اورژانس لارستان خبر داد۱۴ بستری و ۲ فوتی در تصادرئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی لارستان از انجام ۸۸ مورد مأموریت در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد…

مسوول اورژانس لارستان خبر داد۱۴ بستری و ۲ فوتی در تصادرئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی لارستان از انجام ۸۸ مورد مأموریت در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و گفت: در هر ساعت به‌طور میانگین ۲ مأموریت انجام‌ شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان؛ مسعود حاجی رجبی با اشاره به آماده‌باش نیروهای اورژانس ۱۱۵ لارستان در کنار سایر اعضای گروه درمان دانشکده علوم پزشکی این شهرستان اظهار داشت: طی ۲ روز گذشته و در تاسوعا و عاشورای حسینی ۱۵۰ مورد تماس با مرکز ارتباطات برقرار شد که در پی آن ۸۸ مورد اعزام آمبولانس صورت گرفته است.

وی افزود: در میان این مأموریت‌ها ۵ مورد تصادف جاده‌ای و شهری گزارش‌ شده که ۱۴ مورد بستری و متأسفانه ٢ مورد فوتی در پی داشته است.

رئیس مرکز اورژانس لارستان تصریح کرد: اعزام بالگرد پایگاه شهید قائدی جهت انتقال بیمار اورژانسی از لار به مرکز استان، مورد دیگری از خدمات کارکنان اورژانس به همشهریان گران‌قدر در این ایام است.

حاجی رجبی ادامه داد: ۱۰ مورد از خدمات ثبت‌شده در مرکز ارتباطات اورژانس مربوط به ۴ آمبولانس مستقر در محل‌های عزاداری است که ۸ مورد از آن منجر به انتقال بیمار به مراکز درمانی شده و دو مورد از مراجعات به شکل سرپایی درمان گردیده‌اند.

وی در پایان با بیان این نکته که هم‌زمان ۱۶ پایگاه شهری و جاده‌ای و ۴ آمبولانس مستقر در مراکز عزاداری فعال بوده است، اضافه کرد: تمام ۸۷ نفر کارکنان این مرکز جهت ارائه خدمات به سوگواران حسینی در آماده‌باش کامل به سر می‌بردند.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین