شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

آزادکاران لارستانی بر بام فارس ایستادند

تیم کشتی آزاد جوانان شهرستان لارستان با کسب سه مدال طلا، یک نقره و دو برنز عنوان نخست مسابقات قهرمانی استان فارس را از آن خود کرد. به گزارش میلادلارستان،…

تیم کشتی آزاد جوانان شهرستان لارستان با کسب سه مدال طلا، یک نقره و دو برنز عنوان نخست مسابقات قهرمانی استان فارس را از آن خود کرد. به گزارش میلادلارستان، داود عسکرپور  به نقل از روابط عمومی هیأت کشتی لارستان اظهار داشت: در این دوره از پیکارها محمدرضا عسکرپور، یاسین

جان بزرگی و سجاد حسینی به ترتیب در اوزان ۶۰، ۶۶ و ۷۴ کیلوگرم با غلبه بر تمامی رقبای خود صاحب مدال طلا شدند تا به عنوان نمایندگان استان فارس در رقابتهای قهرمانی کشور با رقبای خود مبارزه کنند.

امیرحسین فتوحی دیگر کشتی گیر وزن ۱۲۰ کیلوگرم لارستانی نیز با سه پیروزی و یک شکست بر سکوی دوم قرار گرفت. همچنین مهدی معصومی در وزن ۵۰ و سیدعلیرضا قریشی در وزن ۹۶ کیلوگرم عنوان سوم را کسب کردند و محمد نوری به مقام پنجم وزن ۸۴ کیلوگرم بسنده کرد. علی اکبر عسکرپور و سیدمحمد قریشی به عنوان مربی هدایت کشتی گیران لارستانی را بر عهده داشتند و داود عسکرپور سرپرست این تیم بود.

در پایان این دوره از پیکارها تیم کشتی لارستان با کسب ۶۳ امتیاز اول شد.مرودشت با ۵۴ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و  شهرستان فسا نیز با کسب ۵۰ امتیاز عنوان سوم را از آن خود کرد.

مسابقات کشتی آزاد جوانان استان فارس انتخابی رقابتهای قهرمانی کشور روز پنجشنبه ۲۶ شهریور ماه سال جاری با حضور بیش از ۸۰ کشتی گیر از سراسر استان فارس در سالن تختی شیراز به کار خود پایان داد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۶:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین